×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر مسعود بادین مدیرعامل شرکت بیمه آسیا ایران ، اعضا هیات مدیره و با همراهی دکتر گلچوب مدیرکل اقتصادی استانداری استان مازندران ، رشیدیان قائم مقام بیمه آسیا ، سهرابی رئیس منطقه شمال کشور و مسئولین استانی ضمن بازدید از بزرگترین کارخانه صنعتی بهار خواب شهرستان ساری و بررسی روند بازسازی و فرایند بازگشت به تولید این واحد ، چک خسارت وارد شده تحویل مدیر کارخانه شد.

بیمه آسیا

در این بازدید مهدی گلچوب مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران به نمایندگی از استاندار مازندران در محل کارخانه بهار خواب حضور پیدا کرد از توجه ویژه شخص دکتر بادین مدیر عامل بیمه آسیا کشور در پرداخت خسارت به یکی از مهمترین واحد تولیدی و صنعتی استان قدر دانی کرد و گفت: طبق بررسی های صورت گرفته بیمه آسیا در رضایت مشتری به خوبی عمل می کند و این اقدام بیمه آسیا در تامین خسارت بزرگترین واحد تولیدی ساری ستودنی است.

وی اضافه کرد: اینکه در کمترین فرصت بررسی ها و ارزیابی خسارت انجام شد و بخش عمده ای از خسارت پرداخت شود ، مایه دلگرمی صاحبان واحد های تولیدی می شود و من به نمانیدگی از استاندار مازندران از بیمه آسیا قدر دانی می کنم.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت که بیمه آسیا در پرداخت خسارت به سیلزدگان نیز به خوبی عمل کرده است و امیدوارم توجه به فرهنگ بیمه در جامعه در همه بخش ها از جمله بیمه حوادث طبیعی که استان مازندران همواره در گیر آن است همگانی تر شود و صنعت بیمه نیز بیمه نامه های مورد نیاز را صادر کنند.

 

مسعود بادین مدیر عامل بیمه آسیا کشور در بازدید به خبرنگار ما با اشاره به این نکته که تمرکز بر توسعه و فروش بیمه‌های زندگی محور برنامه های امسال است ،  گفت: جذب نمایندگان بیمه‌های زندگی ،پیگیری وصول مطالبات ، جدیت در کنترل و نظارت ، تاکید بر تداوم آموزش پایه‌ای و فنی در تمامی سطوح سازمانی و افزایش رفاه کارکنان نیز مورد توجه اعضای هیات مدیره شرکت است.

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا به سابقه ۶۰ ساله بیمه اشاره و تصریح کرد: همواره بیمه آسیا با داشتن خبره ترین کارشناسان افتخار می کند.

بیمه آسیا

وی گفت که بیمه آسیا با انتخاب صحیح خطر پذیری توانست علاوه بر پرداخت به موقع خسارت رضایتمندی مردم را نیز جذب کند.

وی بیمه زندگی را مهمترین فعالیت سالجاری بیمه آسیا دانست و گفت: مجتمع بیمه زندگی در تهران راه اندازی شده است.

بادین گفت: همسو با این رویکرد ، ایجاد نمایندگی جنرال بیمه آسیا منوط به گذراندن آموزش های لازم و گرفتن مشتری در حوزه بیمه عمر و زندگی است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false