×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، عباس آخوندی صبح امروز در حاشیه افتتاح مسیر یک کیلو‌متری تونل آبشار از عملیات ۴ خطه‌کردن محور هراز و در جمع خبرنگاران، گفت: عملیات تعریض محور هراز با رشد مناسبی همراه است و دولت یازدهم توجه ویژه به آن دارد.

وزیر راه و شهر‌سازی، افتتاح تونل آبشار را از عملیات‌های مهم راهداری ذکر کرد که دو قطعه آبشار تا آمل به طول ۱۰۱ کیلو‌متر از اولویت‌هاست، افزود: ۵۵ کیلومتر از تعریض محور هراز از آبشار تا آمل مورد بهره‌برداری قرار گرفت و تابستان آینده نیز ۱۲ کیلومتر دیگر آن مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های راه و شهر‌سازی هراز از اقدامات سخت مهندسی راه‌سازی است، خاطر‌نشان کرد: همه کریدور «لاسم» به «بای جان» به صورت برداشت کوه و صخره است که با انتخاب پیمانکار، کار اجرایی در حال انجام است.

آخوندی، پیشرفت کار در محور هراز را ۵۲ درصد ذکر کرد و با بیان اینکه افتتاح تونل شیر‌گاه در محور فیروز‌کوه تا قائم‌شهر در هفته آینده و بهره‌برداری از تونل منجیل در پایان سال انجام می‌شود، اظهار کرد: تونل‌های زیادی در مسیر‌های کوهستانی کشور در نظر گرفته شد که امیدواریم با بهره‌برداری از پروژه‌های راه‌سازی در منجیل، شیر‌گاه به قائم‌شهر و آبشار محور هراز بتوانیم گام مهمی در خدمت به مردم برداریم.

وزیر راه و شهر‌سازی در پاسخ به سؤالی درباره چگونگی تخصیص اعتبار ۶۷۰ میلیارد تومانی دولت برای پروژه‌های محور هراز، گفت: اعتبار ۶۷۰ میلیارد تومانی برای همه محور هراز در نظر گرفته شد که امسال بیش از ۱۰۰ میلیارد آن برای محور هراز هزینه شد و در آینده با تامین مالی می‌توان آینده روشنی را پیش‌بینی کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false