×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پروژه تجهیز و نوسازی و یکپارچه‌سازی اراضی شالیزاری شمال کشور در شهرستان سیمرغ با بیان اینکه اگر چند سال گذشته را با اکنون مقایسه کنیم شاهد این هستیم که پیشرفت‌های خوبی در بخش کشاورزی داشتیم، اظهار کرد: اراضی کشاورزی سرمایه‌های اجدادی ما است و نباید به‌راحتی آنها را از دست دهیم.

وزیر جهاد کشاورزی در زمینه برداشت برنج نیز افزود: با وجود تمام محدودیت‌های آبی که داشتیم برداشت برنج مطلوب‌تر از سال‌های گذشته است.

حجتی گفت: با وجود همه دشمنی‌های که دنیا با ما دارد با تلاش و کوشش، غذای مردم را تامین و برای امنیت غذایی تلاش می‌کنیم و نمی‌گذاریم کسی چشم طمع به کشور ما داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی همچنین در بازدید از مرکز لجستیک و پایانه صادرات محصولات کشاورزی یک شرکت تعاونی نیز اظهار کرد: بعد از تولید محصولات کشاورزی چه در عرضه بازارهای داخلی و چه در بازارهای صادراتی با مشکل فروش مواجه هستیم.

حجتی با بیان اینکه نظام بسته‌بندی یکی از مشکلاتی بود که با آن مواجه بودیم، گفت: پایانه‌های صادراتی محصولات کشاورزی در کشور در حال شکل‌گیری است نمونه بارز آن را می‌توان در شهرستان جویبار مشاهده کرد که امیدوارم فاز نخست این پایانه صادراتی پاییز امسال به بهره‌برداری برسد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false