×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛  وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : طرح توسعه کسب و کار و اشتغال پایدار (تکاپو) امسال با هدف حمایت از حوزه تولید محتوا و خدمات الکترونیکی در استان مازندران اجرا می شود.

محمود واعظی در حاشیه سفر به مازندران در فرودگاه رامسر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : در مازندران تاکنون کارهای بسیار خوبی صورت گرفته و در زمینه ارتباطات و کارهای دیجیتال نیز باید شغل ایجاد شود.

وی بیان داشت : مازندران از استان هایی است که در ارتباط با اقتصاد مقاومتی کارهای خوبی انجام داد و همبستگی خوبی بین استاندار ، فرمانداران و مدیران کل به وجود آمده و بانک ها نیز در این زمینه عملکرد خوبی داشتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت : در سفر اخیر به استان مازندران نشستی با صادرکنندگان استان داشتیم مشکلاتی در زمینه های صادرات مطرح کرده بودند.

وی همچنین با اشاره به سفر روز گذشته رئیس جمهوری به مسکو ، افزود : در جریان این سفر مذاکرات خوبی برای صادرات انجام شده و امیدواریم در آینده مشکلات صادرکنندگان آبزیان، لبنیات، کشاورزی نظیر مرکبات با حمایت های ویژه برطرف شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به منظور شرکت در جلسه شورای اداری شهرستان های نوشهر ، چالوس و کلاردشت و شرکت در جلسه اقتصاد مقاومتی استان به استان مازندران سفر کرده است.

طرح تکاپو از سال گذشته درهشت استان کشور به صورت پایلوت آغاز شد. دولت در این طرح به دنبال شناسایی مزیت های استان ها ، شهرستان‌ها و روستاها و چگونگی ترکیب درستی از نیروی کار است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false