×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سرهنگ پاسدار مهراب ریاحی  جانشین فرماندهی انتظامی مازندران در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران اظهار داشت: ایجاد شرایط لازم برای ایجاد امنیت، آرامش در سفر و کسب رضایت عمومی از مهم‌ترین دغدغه‌های فرماندهی انتظامی استان در ایام تعطیلات نوروزی است.

وی با اشاره به تقویت گشت‌های انتظامی، افزود: مقابله با سرقت، مدیریت ترافیک، کاهش میزان تصادفات و تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی در روزهای باقیمانده در ایام نوروز از مهم‌ترین ماموریت‌های انتظامی استان در در دور دوم سفرهای نوروزی است.

ریاحی با تاکید بر اینکه باید سعی کنیم تا مسافران و گردشگران نوروزی بدون هرگونه دلهره ای به برنامه‌های خود در این سفر و استفاده از مواهب الهی برسند، خاطرنشان کرد: با حضور عوامل گشتی و تلاش شبانه‌روزی نظم و انضباط اجتماعی کاملی در استان برقرار شده و فرصت ارتکاب تخلف از مجرمان سلب خواهد شد.

وی افزود: با همکاری و همدلی تمامی دستگاه‌های اجرایی واز جمله دستگاه قضایی نظم و انضباطی مطلوب در استان برقرار شده است.

ریاحی با تاکید بر رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، توجه به هشدارهای پلیس و مدیریت سفر از سوی مسافران نوروزی، تصریح کرد: با کسانی که در این ایام بخواهند مزاحمتی برای مردم ایجاد کرده ویا موجبات سلب آسایش و آرامش مردم را فراهم کنند به شدت برخورد خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false