×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : همسر سردار شهید شیرسوار در یادواره شهدای ورزشکار، قهرمانان، نام‌آوران و پهلوانان ملی عرصه جهاد و ایثار امروز در حسینیه عاشقان ثارالله این شهرستان برگزار شد با بیان اینکه خیلی‌ها خانواده شهداء را در چند واژه پول، خانه، ماشین و سهمیه خلاصه می‌کنند، گفت: خیلی از جاها عکس شهید زده می‌شود ولی عکس راه آنها عمل می‌شود.

همسر سردار شهید جعفر شیرسوار در این مراسم خواندن و مرور زندگی‌نامه شهداء را کمک بزرگی در شناختن هرچه بیشتر اعتقادات و منش شهدا ایفاء می‌کند، اظهار کرد: باید نسل جوان را برای آینده بسازیم و در تربیت فرزندانمان از راه امام و شهداء غافل نمانیم.

سوسن ملکیان افزود: در سال ۴۲ خیلی‌ها به امام راحل خرده گرفتند که شما به پشتوانه چه کسانی می‌خواهید انقلاب کنید و امام فرمودند کسانی که در رکاب من خواهند بود در گهواره‌ هستند.

وی در ادامه به ویژگی‌ها و روحیه ورزشکاری سردار شهید شیرسوار اشاره و تصریح کرد: این شهید از نوجوانی ورزش می‌کرد و در همان سنین نوجوانی و جوانی به عضویت تیم فوتبال صنعت نفت قائم‌شهر درآمد.

همسر شهید شیرسوار با بیان اینکه شهدا در راه دفاع از کشور از همه چیز خود گذشتند، اظهار کرد: زن، بچه، کار و تفریح شهدا در جبهه خلاصه می‌شد و تمام لذت زندگی‌شان در جبهه‌های جنگ بود و در کنار آن از ورزش کردن هم غافل نبودند.

ملکیان ادامه داد: همسرم علاوه بر اینکه خودش ورزش می‌کرد، به تعلیم و پرورش نوجوانان در ورزش هم مشغول بود چرا که معتقد بود آمادگی روحی و جسمی مکمل هم هستند.

وی خطاب به نسل چهارم انقلاب گفت: شهدا آسمانی نبودند بلکه زمینیانی بودند که آسمانی شدند و به مانند ائمه اطهار(ع) راه خدایی را برگزیدند.

همسر سردار شهید شیرسوار با بیان اینکه خیلی‌ها خانواده شهداء را در چند واژه پول، خانه، ماشین و سهمیه خلاصه می کنند، اظهار کرد: باید به نسل چهارم و جوان انقلاب یاد داد که شهدا چه کسی بودند و فاصله آنها را با شهدا کم کرد.

ملکیان در پایان گفت: در خیلی از جاها عکس شهید زده می‌شود ولی عکس راه وی عمل می‌شود و باید بگویم که ما خانواده‌های شهداء هنوز در صحنه هستیم و راه شهدا با وجود مردم انقلابی همچنان ادامه خواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false