×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : رضا یزدانی کشتی‌گیر مازندرانی که در تمرینات آماده‌سازی قبل از المپیک ریو دچار مصدومیت از نوع پارگی آشیل پای راست شده بود، پس از گذشت هشت ماه از مصدومیت فردا در آلمان مورد عمل جراحی قرار می‌گیرد.

وی که با همان وضعیت مصدومیت تمریناتش را برای حضور در المپیک ریو ادامه داد و در ریو کشتی گرفت، به دلیل تأخیر افتادن در روند درمانی، آسیب دیدگی او حاد تر شده و گفته می‌شود فاصله بین رگ‌های پاره شده آشیل پای او به بیش از ۵ سانتی متر هم رسیده که این کار را برای جراحی بسیار دشوار می‌کند.

اما پس گذشت ۶ ماه از المپیک و با مشورت پزشکان به خصوص کمیته پزشکی فدراسیون کشتی، تصمیم بر اعزام یزدانی به آلمان و مداوای او در شهر کلن گرفته شد و از این رو یزدانی یک هفته پیش به آلمان سفر کرد و پس از معاینات پزشکی، تصمیم بر عمل جراحی او در روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه گرفته شده است.

این عمل برای یزدانی بسیار حیاتی محسوب می‌شود زیرا بازگشت او به میادین به رضایت پزشکان و نظر آنها پس از جراحی بستگی دارد.

به گفته پزشکان، پس از عمل جراحی پای مداوا شده یزدانی می‌بایست به مدت دو هفته در گچ بوده و پس از باز کردن گچ به مدت سه ماه در آتل مخصوص محافظت شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false