×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، این طرح ها شامل ایجاد دفتر ترویج کشاورزی در روستای باغدشت و ۲ طرح نوسازی با هزینه ایی بیش از ۵۰۰ میلیون تومان است .

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر در مراسم افتتاح خانه ترویج کشاورزی در روستای باغدشت گفت: این خانه ۱۷ روستای منطقه باغدشت را در بر می گیرد .

مجید جعفری افزود: بیش از ۳ هزار بهره برداربا ۴ هزار هکتار باغ مرکبات و ۹۷۶ بهره بردار با ۶۷۸ هکتار زراعت شالی و ۶۳۶ بهره بردار با ۵۶۰ هکتار کشت سیر می توانند از کارشناسان این طرح بهره مند شوند.

وی اهداف دفتر ترویج را بهره گیری از روش های نوین و افزایش مشارکت محققان بخش کشاورزی ، بهره گیری از کشاورزان پیشرو منطقه ، تسهیل در دسترسی بهره برداران به کارشناس پهنه کشاورزی ، استقرار کارشناس پهنه در حوزه فعالیت ، کاهش مسافت طی شده توسط بهره برداران برای انجام کارهای اداری و غیره اعلام کرد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر در خصوص تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری که در روستای ریکنده به بهره برداری رسید ، گفت : در این طرح تجهیز و نوسازی ۱۶ هکتار از اراضی شالیزاری با ۱٫۵ کیلومتر شن ریزی به بهره برداری رسیده است .

وی دیگر طرح به بهره برداری رسیده را مربوط به تجهیز ونوسازی اراضی شالیزاری در روستای مزارسر اعلام کرد و افزود : در این طرح عملیات تجهیز و نوسازی ۲۷ هکتار از اراضی شالیزاری با ۲٫۵ کیلومتر لاینیگ و ۲ کیلومتر شن ریزی به بهره برداری رسیده است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false