×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علی خدمتگزار مدیربنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت : همزمان با سفر رئیس جمهوری به این استان در هفته جاری ۸۳۲ میلیارد تومان پروژه عمرانی در این بندرگاه افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

وی اضافه کرد : بیش از ۶ هزار میلیاردریال از پروژه های افتتاحی و یا کلنگ زنی در بندرامیرآباد در سفر رئیس جمهوری اعتبارش از محل سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین شده است.

وی مهمترین پروژه های افتتاحی در بندر امیرآباد را شامل کارخانه کاغذ سازی، ۶ پست اسکله، ۲ دهنه سیلوی ذخیره گندم، انبار ذخیره روغن ، تجهیزات بارگیری و تخلیه مدرن،دیوار حفاظتی اعلام کرد.

به گفته وی با بهره برداری از ۶ پست اسکله در این بندر ظرفیت بارگیری و تخلیه بار در این بندر به حدود ۷٫۵ میلیون تن می رسد.

خدمتگزار اظهارداشت : با بهره برداری ازپروژه های زیرساختی و تولیدی و صنعتی در بندرامیرآباد حداقل برای یک هزار و ۷۰۰ نفر ایجاد اشتغال می شود.

مدیربنادر ، دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد پروژه هایی که در این سفر کلنگ زنی می شود را شامل اتصال اسکله رو رو به شبکه ریلی سراسری،دیوار حفاظتی، و کارخانه ام دی اف اعلام کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false