×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در همایش بازآموزی دستورالعمل ثابت مانور برق اظهار داشت: بهره برداری در مجموعه شرکتهای توزیع برق از اهمیت بسزایی برخوردار است و هدف اصلی برگزاری این همایش آگاهسازی و رعایت الزامات و دقت و حساسیت بیشتر در این بخش است.

وی خاطرنشان کرد: در بحث خاموشیهای خواسته و اضطراری باید روی زمان اعمال خاموشی دقت بسیار زیادی داشته باشیم تا منجر به صدمات اجتماعی، مالی و جانی نشود.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران صبح زود  را مناسب ترین زمان برای اجرای عملیات  پروژه ها و مانور شبکه بخصوص در مناطق شهری بیان کرد که درصد نیاز مردم به برق کمتر از زمانهای دیگر است.

شهابی توجه جدی به موضوع آموزش از سوی مدیران و مجموعه تحت مدیریت آنها را مهم و آموزش کاربردی را لازمه کار در بهره برداری دانست و یادآور شد : اساس آموزش یادگیری ، تغییر نگرش و بروز آن در  رفتار درست است.

وی از همه کسانیکه در زمستان سرد و طاقت فرسا بویژه در بحرانها بهترین لحظات عمرشان را برای ساختن لحظه های خوب مردم فدا کرده اند تشکر کرد و خطاب به مدیران ، معاونین ، کارشناسان ، بهره برداران ، مراکز فوریت های برق، اتفاقات شبکه و سیمبانان زحمتکش گفت: با تمام تلاشهای شبانه روزی و ایثارگرانه ، بدلیل  محدودیت در شبکه بالا دستی، منابع و اعتبارات ، کارسخت و طاقت فرسایی در پیش رو داریم که با عزم راسخ و اراده قوی و همدلی و همراهی مردم و مسئولان ، امیدواریم تابستان بدون خاموشی را پشت سر بگذاریم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران تصریح کرد : سال ۹۵ سال بحرانهای طبیعی در صنعت برق بوده که با تعهد ، تخصص و تلاش زحمتکشان در این صنعت ارزشمند و مردمی ، الحمدالله از همه آزمون ها سربلند بیرون آمدیم.

شهابی نصب ۵۰ دستگاه سکسیونر و برنامه ریزی برای ۱۰۰ دستگاه دیگر ، کوتاه کردن شعاع تغذیه شبکه ۲۰ کیلوولت با نصب ترانس های کم تلفات ، تعمیر شبکه ها و پست های توزیع بخصوص سرویس کلیه پست های زمینی، جایگزینی شبکه های سیمی با کابل خودنگهدار ، نصب کات اوت های تیغه ای در شبکه های ۲۰ کیلوولت ، تعویض جمپرهای سیمی ۲۰ کیلوولت با سیمهای روکش دار ، نصب تابلو کنترل از راه دور جهت سکسیونر های هوایی از جمله اقدامات و اهداف شرکت توزیع برق مازندران برای مقاوم سازی شبکه در سال ۹۵ و ۹۶برشمرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false