×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ همایش عفاف و حجاب معاونین و مربیان پرورشی مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک شهرستان ساری در سالن اجتماعات کانون فرهنگی خواهران معرفت با حضور دکتر صدیقه صنعتگر سرپرست اداره کل خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور و با همراهی جعفری معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش مازندران ، حسینی معاونت پرورشی ناحیه ۱ساری برگزار شد.

سرپرست اداره کل خانواده و عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور ، حجاب را هدیه‌ای ارزشمند الهی دانسته و با بیان اینکه آیات متعددی در این زمینه نازل شده است، گفت: زنان در پیشگاه خداوند متعال صاحب مقام والایی هستند و چنانچه به دستورات الهی از جمله رعایت پوشش و حجاب عمل کنند بهترین جایگاه‌ها را از آن خود خواهند کرد.

وی ضمن اشاره به ضرورت تبیین بیشتر فواید حجاب، بر استمرار رعایت حجاب و پوشش مناسب توسط بانوان تاکید کرد و گفت: معاونین و مربیان پرورشی مدارس باید حجاب رو سرلوحه کار خود قرار دهند.

صنعتگر اظهار کرد: تلاش کردیم در سه محور «شبکه‌سازی و تشکیلات»، «آموزش و فرهنگسازی» و «طرح جامع عفاف و حجاب ستاد امر به معروف و نهی منکر» اقداماتی را انجام دهیم.
وی ادامه داد: شبکه‌سازی ما شامل «راه‌اندازی و احیا و فعال‌سازی و راهبری اداره خانواده عفاف و حجاب ستاد امر به معروف استان‌ها»، «راه‌اندازی، احیا، فعالسازی و راهبری مسئولین عفاف و حجاب شورای امر به معروف دستگاه‌ها» و «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و راهبری مطالبه‌گری نیروهای مردمی» می‌شود.

دراین همایش جعفری معاونت پرورشی اداره کل استان مازندران درباره اهمیت توجه معاونین و مربیان پرورشی به آموزش حجاب در مدارس عنوان کرد و گفت: از آنجایی که امروز موضوع حجاب و عفاف از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه اسلامی است بنابراین همه‌ ما بایستی به این موضوع مهم اهمیت نشان دهیم و در راستای روشنگری و حفظ ارزش‌های دینی و اسلامی قدم برداریم.

حسینی معاونت پرورشی ناحیه ۱ساری هم در این همایش ضمن بیان این مطلب که ، عفاف و حجاب تنها مختص به زنان نیست و مردان نیز در صیانت از فرهنگ حجاب و عفاف نقش بسزایی دارند گفت: بحث حجاب و عفاف از ارزنده ترین نمونه های تمدن فرهنگی ملی و مذهبی است و باید بستر آموزش در این حوزه با محوریت خانواده ها دنبال شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false