×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

سرهنگ شعبان مهری فرمانده انتظامی نوشهر در گفت و گو با خبرنگاران افزود : عوامل نیروی انتظامی با کسانی که چهارشنبه آخر سال باعث اخلال و آرامش مردم می شوند برخورد خواهد کرد.
وی با اشاره به نزدیک شدن چهارشنبه آخر سال ، گفت : برای پیشگیری از هرگونه حوادث غیرمترقبه عمدی و سهوی در این شهر اقدامات خوبی انجام گرفته که از جمله آن کشف مقادیر زیادی مواد محترقه و پلمب مراکز عرضه این مواد بوده است.
سرهنگ مهری همچنین از لغو مرخصی زندانیان سابقه دارد در این شهرستان خبر داد و گفت : پیش از این در نشستی که با حضور دادستان و دیگر مسئولان ذیربط برگزار شد از آنان خواسته شد تا با درخواست های مرخصی سارقان سابقه دار زندانی موافقت نکنند که این تقاضا را پذیرفتند.
وی ادامه داد : نکته مهم تر آنکه با آن دسته از افرادی که به هرطریقی اقدام به آتش افروزی و یا راه انداختن کارناوال های خیابانی کنند برخورد خواهد شد و خودروی آنان نیز تا پایان تعطیلات نوروزی به پارکینگ منتقل می شود.
فرمانده انتظامی نوشهر از آمادگی این نیرو در تامین امنیت میهمانان نوروزی دراین شهرستان خبرداد و گفت : خوشبختانه در این حوزه اقدامات خوبی صورت گرفته است .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false