×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ منوچهر  نوروزی معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش ناحیه دو ساری در گفتگو با خبرنگاران گفت: در نوروز ۹۶ به گونه ای عمل خواهیم کرد تا شاهد نوروز متفاوتی باشیم .

وی ضمن تاکید بر این مطلب که می خواهیم تمام قابلیت ها و ظرفیت ها را برای مسافران نوروزی به نمایش بگذاریم گفت:علاوه بر زیباسازی مدارس و برپایی سفره هفت سین در پایگاه مرکزی و محوطه اسکان مسافران بر آنیم تا آداب و رسوم نوروزی این کهن شهر را هم به نمایش بگذاریم.

وی  سپس به راهنمایی دقیق مسافران توسط ستاد اسکان نوروزی و نقشه راه اشاره کرد و افزود: نظافت و پاکسازی محوطه مدارس وکیفیت بخشی آن به درجه بالاتر در آستانه سال نو را جزء برنامه های کاری ستاد اسکان دانست.

نوروزی گفت: اداره آموزش و پرورش ناحیه دو ساری همانند سال‌های گذشته برای اسکان مسافران نوروزی آمادگی کامل دارد.

وی از اختصاص ۲۱ مدرسه در قالب ۲۳۰ کلاس  جهت اسکان مسافران نوروزی و فرهنگیان درسالجاری خبرداد و گفت: فرهنگیان متقاضی می توانند در سیستم اسکان فرهنگیان از طریق سامانه نسبت به رزرو کردن اتاق اقدام نمایند.

معاون آموزش و پرورش ناحیه دو ساری با عنوان اینکه آمادگی پذیرایی از ۲۰ هزار میهمان امسال برای این شهرستان مهیا شده است، یادآور شد: مدارس ستاد اسکان به وسایلی از قبیل یخچال، تلویزیون، فرش، امکانات استراحت، و تجهیزات آشپزخانه  مجهز هستند .

نوروزی از پذیرش ۴ هزار خانوار در قالب ۱۸ هزار نفر در سال گذشته عنوان کرد و گفت : امسال با تمهیداتی که در نظر گرفته شده شاهد افزایش پذیرش مسافران حدود ۲۰ هزار مسافر را داشته باشیم.

معاون آموزش و پرورش ناحیه دو ساری عنوان کرد امسال حدود ۵۰ کلاس درس را به عنوان درجه یک و همچنین مجتمع منتظری را هم به طور ویژه آماده کردیم برای فرهنگیان عزیزمان که به طور میانگین هر شب بیش از ۲۰ خانوار مورد پذیرش قرار می گیرند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false