×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۱۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، عبدالوحید فیاضی نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس بیان داشت:اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان نیاز دارد که همه پیگیر باشند، البته جریان متصل به قدرت ممکن است به‌دلیل لابی‌هایی که در مجلس وجود دارد اجازه ندهند که برخی از طرح‌ها به نتیجه برسد و ما نگران این موضوع هستیم.

فیاضی با اعلام اینکه آلودگی وجود دارد، افزود: مردم ما مسائل را می‌دانند، در حال حاضر افرادی که در قدرت هستند و آلودگی اقتصادی و مالی دارند، تعدادشان از اعداد سه رقمی گذشته و در کرسی قدرت هم قرار دارند.

وی بیان کرد: برخی‌ها از قدرت کنار کشیدند و بازنشسته شدند، به نظر من این افراد هم باید مورد مواخذه قرار گیرند.
مجلس باید یکصدا به‌ دنبال اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان باشد

نماینده سابق مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر مجلس مردمی و مدعی پیگیر حقوق مردم هست، باید یکصدا به‌دنبال این باشد که این طرح اجرایی شود.

عبدالوحیدفیاضی با اشاره به اینکه طرح‌های مشابه این موضوع در دوره حضور شما در مجلس وجود داشت که نمایندگان مجلس آن دوره از آن حمایت کنند، گفت: در گذشته طرح‌هایی مطرح بود، به‌عنوان نمونه مباحث حقوق‌های نجومی مخالف و موافق داشت، به‌نظر می‌رسد یک‌صدایی در این موارد ایجاد نمی‌شود.

وی با اعلام اینکه افرادی که به‌نظر می‌رسد در اقلیت هستند، به سایر افراد فائق می‌شوند، اضافه کرد: باید نمایندگانی که دنبال این کار هستند، خودشان پاکدست باشند.

فیاضی بیان داشت: اجرای طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان که با حمایت مقام معظم رهبری هم همراه بوده، نمایندگان باید با خاطر جمع‌تری این اقدام را پیگیری کنند و این موضوع باعث برگشت اعتماد از دست رفته برخی از مردم می‌شود.

نماینده سابق مجلس عنوان کرد: چون این طرح با حمایت مقام معظم رهبری هم همراه بوده، نمایندگان باید با خاطر جمع‌تری این اقدام را پیگیری کنند و این موضوع باعث برگشت اعتماد از دست رفته برخی از مردم می‌شود.

عبدالوحیدفیاضی با بیان اینکه انتشار اسامی حامیان طرح اعاده اموال نامشروع مسوولان می‌تواند در تقویت این طرح کمک کند، بیان کرد: بله، صد درصد، انتظار ما این است که نمایندگانی که علاقه‌مند اجرای این طرح هستند اسامی خودشان را افشا کنند و مردم بدانند کدام نماینده موافق این اجرای این طرح است و نماینده مخالف و بی‌نظر هم مشخص شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false