×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ نمایشگاه دهه کرامت تحت عنوان رواق رضوی با حضور امام زاده مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی استان مازندران و جمعی از مسئولین شهرستان ساری با حضور خادمیاران رضوی افتتاح گردید.

 

سیدعباس حسین نژاد مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی شهرستان ساری دهه کرامت دهه دلدادگی عنوان کرد و گفت: در همین راستا نمایشگاهی تحت عنوان رواق رضوی که امروز افتتاح خواهد شد یک خدمتگذاری دیگری از برکات این دهه است.

 

وی خاطر نشان کرد: این نمایشگاه به توسط خادمیاران رضوی به مدت پنج شب در پارک بزرگ ولایت با عناوین مشاوره حقوقی ، برگزاری شعر رضوی ، رونمایی ازکتاب شعر رضوی ، برگزاری کرسی تلاوت ، داستان نویسی ، کتابخوانی کودکان ، ایجاد ایستگاه های صلواتی ، سخنرانی ، مسابقات فرهنگی ، نشست‌ها و محافل قرآنی به خادمیاران و عموم مردم خدمات می دهند.

در ادامه محمداسماعیل امامزاده ضمن تبریک میلاد حضرت معصومه و امام رضا(ع) این مناسبتها را یوم ا… دانست که منشاء تحول می باشد و مردم به جایگاه آفرینش خود نزدیک می شوند.

وی گفت: بعد از شهادت حضرت معصومه امام رضا(ع) فرمودند: فاطمه کبری معصوم بود ، در حالیکه در زمان حیات کسی به آن عنوان حضرت معصومه را یاد نکرد ، عنوان معصومه همیشه برای افراد تاریخ یک اِلمان ، نماد ، یک علامت است.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران رسالت امروز خادمیاران را رسالت بزرگی دانست که پرچم پرافتخار خادمیاری باید بتواند یک حفاظ و سپر در درون ما ایجاد کند که به عنوان خادم الرضا همیشه متحفظ باشیم.

وی تصریح کرد: مهمترین رسالت ما امربه معروف و نهی از منکر است که به ازای کوچکترین کوتاهی در این رسالت باید پاسخگوی شهدا باشیم.

وی گفت : عامل قدرتمندی چون خادمیاری امام رضا باعث می شود ۱۶هزار نفر خادمیار استان الان برخودشان مراقبه کنند که امیدواریم این تعداد به سقف جمعیت استان بالغ شود که اگر این اتفاق بیفتد ما بهترین معروف را گسترش داده ایم.

 

امامزاده با تاکید به اینکه ما باید پرچم فعالیتهای فرهنگی را به نام امام رئوف در استان برافراشته نگه داریم تصریح داشت: امام باتوجه به همه ی القابش به امام رئوف خطاب می شود چون تمام تلاش شان این بود که محرومیت زدایی را از سیمای جامعه ی اسلامی بزداید.

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی مازندران عنوان کرد؛ ظرف این سه سال خادمیاران در غالب ۱۵ نوع خدمات توانسته اند ۱۷میلیارد تومان برای کمک هزینه کنند که امام رضا هزاران برابر برکت عنایت داشته تا خادمیاران بتوانند این خدمات شایان را ارائه دهند.

 

وی در ادامه افزود: ۲۷ کانون تخصصی وجود دارد که ۱۶ کانون فرهنگی و بقیه در حوزه های خدمت به محرومین در بحث خدمات اجتماعی هستند.. که ۸نمایشگاه به رتبه ی امام رضا در استان برگزار گردید که با افتتاح این نمایشگاه دیگر نمایشگاه ها نیز در شهرستان های دیگر عملا شروع به فعالیت می کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false