×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : احمد نقی پور مدیر بیمه آسیا در استان مازندران با تبریک فرا رسیدن سال نو و تاکید بر ارائه خدمات بیمه‌ای شایسته به هموطنان گرامی، گفت که در زمان های غیر اداری نیز یکی از کارشناسان هر شعب بیمه آسیا در شهرستان های استان، آماده ارائه خدمات بیمه ای هستند.

نفی عنوان کرد ؛ اداره‌های صدور و خسارت بیمه‌های اتومبیل ، درمان و شعبه های منتخب بیمه آسیا در مازندران در تمامی روزهای تعطیلات نوروزی از ساعت ۸تا ۱۳آماده ارائه خدمات بیمه‌ای هستند.

وی با بیان اینکه برای نوروز سال ۹۷ بیش از ۲۰ هزار بروشور از خدمات مختلف بیمه آسیا چاپ و درحال توزیع است، اظهار داشت: در داخل این بروشورها شماره تماس یکی از کارشناسان هر شعب ذکر شده تا هموطنان در صورت نیاز بیمه ای در ساعات غیر اداری ،هماهنگی های لازم را انجام بدهند.
نقی پور گفت که شهرستان های تنکابن ؛ چالوس ؛ آمل ، بابل ، ساری و قائمشهر دارای کشیک های نوروزی در استان مازندران هستند.

وی به تشکیل حدود ۳۰هزار پرونده بیمه ای برای پرداخت خسارت در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: خدمات بیمه ای آسیا روز به روز در حال گسترش است.
نقی پور با اشاره به گردشگرپذیری مازندران و اینکه عمده مسافران با اتومبیل به این استان مسافرت می کنند، خاطر نشان کرد: از سیاست های مهم در بیمه آسیا ارائه خدمات بیمه ای مناسب و با امکانات خوب در استانهای مسافرخیز است.

وی بیمه های جامع عمر ، پس انداز و منازل مسکونی به عنوان مهمترین خدمات بیمه آسیا نام برد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false