×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، بهروز کشاورز سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران در جمع اصحاب رسانه مستقر در ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با اعلام اینکه از آغاز ستاد تاکنون ۱۱ میلیون و۷۲ هزار و ۷۱۵ نفرشب اقامت در مازندران به ثبت رسیده است، گفت: در ۹ فروردین ۱۰ میلیون و ۶۹ هزار و ۸۰۱ نفر شب در استان اقامت داشتند.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به ۴ هزار و ۶۸۰ بازدید نظارتی از واحدهای اقامتی، پذیرایی، دفاتر و صنوف مختلف عرضه مواد غذایی و مراکز بهداشتی درمانی، حمل و نقل اظهار داشت: در این مدت ۴ هزار و ۶۸۰ بازدید نظارتی در سراسر مازندران انجام شد که مالکان۱۳۱ واحد مورد تشویق و ۹۸ نفر دیگر اخطار کتبی داده شد.

کشاورز ادامه داد: در این مدت، ۵۷۷ هزار و ۵۰۸ نفر از اماکن مذهبی و متبرکه، ۴ هزار و ۳۴۰ نفر از اماکن تاریخی فرهنگی و۲۷۰ هزار و ۹۴۲ نفر نیز از موزه‌های مازندران بازدید کردند.

وی ادامه داد: از آغاز ستاد تاکنون ۱ میلیون و ۷۳۳ هزار و ۳۱۰ گردشگر از روستاهای مازندران بازدید کردند و تعداد گردشگران و بازدیدکنندگان مقیم در روستاها ۲ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۳۰۰ نفرشب بوده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی مازندران در خصوص کمیته امداد و نجات درنوروز، تصریح کرد: ۳۲۹ مأموریت توسط هلال احمر این استان طی این مدت انجام و به ۱۲۱ حادثه تصادف رسیدگی شده ، همچنین هزار و ۱۸۸ نفر بصورت سرپایی به پایگاه های هلال احمر مراجعه و تعداد مصدومین امدادرسانی شده توسط این نهاد نیز ۲هزار و ۱۵ نفر بوده است.

کشاورز در مورد اجرای کنسرت در تعطیلات نوروز، اذعان داشت: تعداد کنسرت های موسیقی و جنگ شادی از آغاز ستاد تاکنون ۸۵ مورد اعلام کرد.

وی میزان مصرف بنزین سوپر و معمولی را ۷۵ هزار و ۷۵۴ لیتر و میزان مصرف نفت گاز(گازوئیل) ۱۰ هزار و ۲۹۲ لیتر اغلام کرد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اعلام اینکه ۱۱ و ۵۶۲ کیلو گرم مواد غذایی فاسد تاکنون کشف و معدوم شده است، اذعان داشت: ۲۲۹ اخطار بهداشتی برای صنوف ارائه و ۴۸ اماکن بهداشتی تعطیل شد.

کشاورز مجموع سرویس جابجا شده برون و درون استانی را ۱۵۷ هزار و ۱۵۷ دستگاه و مجموع مسافرین جابجا شده برون و درون استان را ۷۳۵ هزار و ۳۷۲ نفر اعلام کرد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false