×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رخداد شمال : فرامرز نقیبی رئیس اسبق شورای عالی مازندران با تاکید بر اهمیت رسیدگی به وضعیت معیشتی معلمان گفت: مسوولین آموزش و پرورش باید به گونه ای عمل کنند تا فکر و ذهن معلم تنها معطوف به آموزش فرزندان و آینده سازان کشور باشد.

فرامرز نقیبی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت جامعه نیازمند توجه به معلمان است، افزود: رسیدگی به مسائل و مشکلات مدارس و معلمان در جامعه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چرا که رسیدگی به نیازهای معلمان توجه به توسعه و پیشرفت جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه معلمان باید همواره اطلاعات جدید داشته باشند، عنوان کرد: معلم در تربیت دانش‌ آموزان نقش بسیار مهمی دارند و باید مطالعه کنند و اطلاعاتشان به روز باشد تا بتوانند به خوبی به مسائل تربیتی دانش‌اموزان برسند.

رئیس سابق شورای عالی استان مازندران  گفت: از معلمان می‌خواهیم تا به امانتهای الهی و دانش آموزان که به آنان سپرده شده، توجه بیشتری داشته باشند زیرا که اگر مدیر لایق نداشته باشیم امکانات درست استفاده نمی‌شود.

نقیبی متذکر شد: در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و بعد ازآن در طول هشت سال دفاع مقدس، فرهنگیان ودانش آموزان نقش بسیارممتازی داشتند و با حضور در جبهه های نبرد و در حال حاضر در جبهه فرهنگی و جنگ نرم، همیشه حافظ انقلاب اسلامی بوده و هستند.

وی اضافه کرد: تمامی کسانی که در حوزه های مختلف تولید، امنیت، بهداشت و درمان و مدیریت کشور خدمت می کنند همان دانش آموزان دیروز هستند که از خوشه های تلاش معلمین بهره مند شدند و  تمام کسانی که امروز در ایران خدمت می کنند دسترنج معلمین دلسوز هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false