×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، احمد حسین زادگان  فرماندار ساری چهارشنبه در بازدید از مرکز آسایشگاه جانبازان امام علی (ع)  تجلی قدرت کشور را در حضور حداکثری ملت در انتخابات دانست و گفت: امیدوارم دولت به برکت خون شهیدان با عمل به قانون امانتدار خوبی از آرای مردمی باشد. و وظیفه همگان است که در روز انتخابات با الگوپذیری از جانبازان و ایثارگران در زمان جنگ، برای استقلال و سربلندی کشور به صحنه بیایند.

فرماندار ساری با اشاره آمادگی‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه ۲۹ اردیبشهت درشهرستان ساری گفت: با تشکیل ستاد انتخابات و کمیته‌های ۱۳ گانه، آموزش اعضای شعب، نمایندگان فرماندار، کاربران و بازرسان و انتخاب محل‌های شعب اخذ رأی به دنبال یک انتخابات سالم با مشارکت بالای مردمی هستیم.

وی بر لزوم بازدید از جانبازان در تمامی ایام سال تاکید و خاطر نشان کرد: طبق آموزه‌های قرآن کریم بعد از ایمان و عمل صالح، مجاهدت در راه خدا به عنوان سودمندترین اعمال معرفی شده است.

حسین زادگان ادامه داد: جانبازان در یک معامله پرسود با پروردگار سلامت جسمی خود را در ازای سعادت اخروی در راه صیانت از میهن اسلامی فدا کردند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بازدید از آسایشگاه‌های جانبازان مانند آسایشگاه امام علی (ع) بیش از پیش اراده انسان را مستحکم می‌کند، گفت: آلام این عزیزان و رنج خانواده‌هایشان در پیشگاه حضرت حق دارای اجر بالایی است زیرا بهترین معلم عملی مجاهدان فی سبیل الله است.

فرماندار مرکز استان ابراز امیدواری کرد: با تلاش تمامی مسئولان برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی راه شهدا و آرمان‌های جانبازان عزیز حفظ و ارتقا یابد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false