×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ نشست صمیمی و گفتگو محور شورای راهبردی سبد گردان هدف مازندران با حضور دکتر عبدالهی مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی ، مهندس یحی زاده عضو شورای راهبردی ، دکتر امید رمضانی ریاست شعبه سبد گردان هدف مازندران ، رضازاده قائم مقام  و باکویی معاون شعبه در ایستگاه قطار توسعه سرمایه گذاری سبد گردان هدف مازندران در راستای سرمایه گذاری افراد کم درآمد و چگونگی مشارکت آنان در بازار سرمایه و بورس برگزار گردید.

 

در این نشست یک ساعته ابتدا دکتر رمضانی ضمن خوش آمدگویی به دکتر عبدالهی مشاور وزیر اقتصاد به بیان مشخصات و مختصات سرمایه گذاری در بورس و نقش شرکت های سبدگردان عنوان کردند.

 

در ادامه دکتر عبدالهی با بیان این مطلب که کارکردهای شرکت سبدگردان و نقش مهم این شرکتها برای سودآوری بیشتر مردم با سرمایه خرد و همچنین تامین سرمایه برای صنایع و شرکتهای کوچک و بزرگ در سطح کشور و استان ، کار خوبی است گفت : امروزه باید شرایط را برای بهبود مستمر در این راه فراهم و تا حد امکان کمکهای لازم در اختیار این شرکت قرار داده شودتا با برنامه ریزی دقیق ، کمک بیشتر به سرمایه گذاری ، رشد اقتصادی و بازار سرمایه در جهت مردم و صنایع ، قدمی برداشته شود.

 

مشاور وزیر اقتصاد تصریح کرد ؛ با تلاش بیشتر باید شرایط سرمایه گذاری بهتر برای مردم ایجاد شود و با ارتباطات لازم ، سرمایه گذاری مناسب برای کشاورزان در راستای فعالیت شرکت های بازرگانی و شرکت تعاونی روستایی ایجاد نمود تا از رسوب مالی شرکت ها برای سرمایه گذاری در بورس بتوان درآمد بیشتر کسب نمود تا به رشد بورس و اقتصاد کشور کمک شود.

 

 

مهندس یحی زاده عضو شورای راهبردی شرکت سبد گردان هدف استان مازندران نیز به بیان وظایف و خدمات سبدگردان پرداخت و گفت ؛ امروز سبد گردان هدف فرصت بسیار عالی جهت سرمایه گذاری در شهرستان ها ی استان در بورس و کسب سود منطقی و بهتر نسبت به بانکها را فراهم کرد تا همه اقشار از مردم با سرمایه های اندک نیز بتوانند در  این شرایط استفاده کنند.

 

یحی زاده گفت: ما در آینده برنامه های خوبی داریم که در مرحله اول ، معرفی و آشنایی خدمات سبد گردان هدف به کارمندان و کارکنان ادارات و سازمانها  و در آتی اصناف ، بازاریان و … که برنامه ها و استراتژی های ما را در آینده به سمت کمک بیشتر به سرمایه گذاری و تولید اشتغال سوق میدهند.

 

در پایان دکتر عبدالهی مشاور وزیر و رئیس مرکز بازرسی و مدیریت عملکرد وزارت اقتصاد و دارایی با همراهی مهندس یحی زاده عضو شورای راهبردی ،ضمن بازدید از شعبه از مشاوران پذیرش مشاوره گرفتند.

 

در این بازدید ضمن پرسش و پاسخ ، مشاوران پذیرش ، به معرفی طروق مختلف خدمات دهی و نحوه پذیرش افراد در سبدگردان و همچنین شرایط و نکات سرمایه گذاری سبدها و خدمات مالی و سرمایه گذاری شرکت پرداختند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false