×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ منصورعلی زارعی ، منتخب اول مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در نامه ای به سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی در خصوص پیگیری اقدامات اساسی برای مقابله با بیماری کرونا در استان یادآور شد.

متن نامه بشرح زیر می باشد.

با سلام

احتراما در پی ورود و نگرانی جدی جامعه پزشکی استان مازندران از همه‌گیری بیماری کرونا و همچنی دغدغه‌ها و نقدهای جدی فرهیختگان و اصحاب رسانه نسبت به نظام اطلاع رسانی و سرعت و جدیت اقدامات انجام شده تا به امروز ، مقتضی است در خصوص موارد ذیل پیگیری ها و دستورات لازم به عوامل ذیربط را مبذول فرمایند.

با عنایت به تعطیلات اعلام شده برای مراکز آموزشی و دانشگاهی که احتمال آن می رود با توجه به همه‌گیری بیشتر بیماری بعنوان یک اقدام صحیح و ضروری اساسی ، ادامه و گسترش نیز یابد ، متاسفانه بر اساس گزارشات واصله از محورهای مواصلاتی استان شاهد ترافیک سنگین به سمت مازندران هستیم. گویا بدلیل برخی ضعف ها در آماده سازی ذهنی جامعه در مورد شیوع این بیماری ، عده قابل توجهی از ساکنان پایتخت و شهرهای استان‌های مرکزی که کانون اصلی شیوع این بیماری هستند ، این تعطیلی مرتبط با امنیت و سلامت جامعه را با تعطیلات گردشگری و نوروزی اشتباه گرفته‌اند!

اغلب اصحاب رسانه گلایه مندند که در خصوص اقدامات در حال انجام توسط دانشگاه های علوم پزشکی استان برای فرآیند شناسایی بیماران ، درمان ایشان و مقابله با همه گیری بیماری ، اطلاع رسانی مناسبی صورت نمی گیرد. هرچند که از سوی استاندار محترم ، معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بعنوان مرجع پاسخگویی در این خصوص معرفی شده است ، بنابر گزارشات واصله در برابر درخواست دریافت اطلاعات ایشان را به سایت دانشگاه ارجاع نموده اند. لذا انتظار می رود همانند تصمیمات متخذه در سطوح ملی ، پاسخگویی شفاف ، آگاهی رسانی عمومی و گزارش روزانه در دستورکار قرار گیرد.

توفیقات شما را در این مساله خطیر ملی و استانی از خداوند متعال خواستارم

والسلام علی من التبع الهدی

منصورعلی (محسن) زارعی

منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false