×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مهندس قاسم شهابی مدیرعامل شرکت توزیع برق استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران با بیان این مطلب که نیروهای این شرکت برای خدمات رسانی به موقع در ایام نوروز ۹۸ آمادگی کامل دارن گفت: با توجه به شرایط جوی و اقلیمی و همچنین مسافرخیز بودن مازندران ، تمام نیروهای شرکت توزیع برق استان کاملا به ‌صورت شبانه‌روزی در حالت آماده‌ قرار میگیرند تا درصورت بروز هرگونه مشکل برق نسبت به رفع آن در سریعترین زمان ممکن اقدام نمائیم.

وی گفت: تمام خطوط ناپایدار شناسایی شده و رفع آن در قالب مانور در شبکه برق‌رسانی در حال انجام است تا شاهد خاموشی و بروز مشکلی نباشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران با اشاره به اینکه برای ایام نوروز و تابستان ۹۸ آماده می‌شویم، افزود: تمام طرح‌ها و برنامه‌ها در زمینه تحقق این مهم است که بتوانیم با کمترین خاموشی و قطعی به مردم خدمات شایسته ای ارائه کنیم فراهم می باشد.

وی بیان کرد: موضوع مهم این است که باید مشترکان به‌موقع نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام کنند تا بتوانیم بدهی پیمانکاران و فروشندگان را پرداخت کرده و همچنین برای طرح‌های تامین برق در تابستان ۹۸ سرمایه‌گذاری نمائیم.

شهابی در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطالبات شرکت توزیع برق مازندران در بخش‌های مختلف خانگی، اداری، صنعتی، کشاورزی و سایرمصارف ۱۱۷ میلیارد تومان است که درخواست ما از شهروندان این است هرچه سریعتر نسبت به پرداخت بدهی هزینه برق مصرفی خود اقدام نمایند تا در روزهای پایانی سال مجبور به قطع برق آنها نشویم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false