×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در همایش تقدیر از آموزگاران مولف مازندران در ساری با بیان اینکه آموزش و پرورش با کمبود مسائل مواجه است گفت: هیچگاه آموزش و پرورش به حقوق مورد نیاز دست نمی یابد و همیشه این کمبودها وجود دارد.

وی افزود: پیش بینی می شود سال آینده دورنمای خوبی از نظر مالی نخواهیم داشت و این مستلزم آن است که با برنامه حرکت کنیم.

نیکزاد با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش اظهار داشت: همه غصه آموزش و پرورش و تربیت دانش آموزان را می خورند ولی نگرش و اقدام عملی برای کسب مطالبات آموزش و پرورش وجود ندارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خواستار نزدیک شدن و همسویی دانش و نگرش آموزش و پرورش در جامعه شد و جایگاه آموزش ابتدایی را ویژه و بااهمیت دانست و گفت: اگر دانش آموز به درستی آموزش ببیند مراحل بعدی را با موفقیت طی خواهد کرد.

وی افزود: اگر قرار است از توسعه و پیشرفت سخن بگوییم و اینکه آموزش و پرورش موتور محرک کشور است ، استارت آن باید در آموزش ابتدایی زده شود.

نیکزاد ادامه داد: متاسفانه هرچه عمر صنعت و خدمات افزایش می یابد ، ایجاد تغییر در آن سخت تر می شود و مقاومت هایی در آن وجود دارد و از اینرو شاهد مقاومت در ایجاد تغییرات در آموزش و پرورش نیز هستیم.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بر لزوم اصلاح نگرش و تغییر ساختار در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: باید این تغییرات را به جامعه تسری بخشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false