×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر محمد شیخان مدیرعامل انقلابی وجوان دخانیات کشور که پس از انتصاب در این سمت در دو ماه گذشته تلاش فراوانی را برای پاکسازی عوامل ناسالم از مجموعه تحت مدیریتش آغاز کرد ، از رسیدگی قضایی به پرونده دلالی یکی از آقازاده های دولت قبل در این شرکت خبر داد.

مدیرعامل دخانیات کشور ، در جدیدترین اقدامش باکشف فساد یکی از آقازاده ها ی دولت قبل که موجب اخلال در روند مالی شرکت دخانیات شده بود آن را برای رسیدگی قضایی به پنجه عدالت سپرد.

بر اساس اسناد موجود این آقازاده توانست با ایجاد روابط ناسالم ورانت در دولت قبل و در جریان خرید محصول توتون، میلیاردها تومان به شرکت دخانیات خسارت وارد کندبگونه ای که برخی حساب‌های بانکی این شرکت رانیز مسدود کرد.
مدیر عامل انقلابی و پاکدست دخانیات در جریان مقابله بی امان با مظاهر فساد در این شرکت با پی بردن به روند سو استفاده در این معامله و با همراهی ستودنی دستگاه قضایی عامل این فساد که یکی از آقازاده های دولت قبل بود را در اجرای نیت شومش ناکام گذاشت و پرونده قضایی وی را به جریان انداخت.

‏گفتنی است دکتر شیخان دردو ماه اخیر با ورود شجاعانه به تخلفات افراد مسئله دار در این شرکت و حذف عوامل خاطی از بدنه مدیریتی دخانیات و نیزجایگزینی مدیران جوان وانقلابی ،موجی از شور وشعف و رضایتمندی کارکنان شریف آن را بر انگیخت واز این رو از سوی برخی رسانه های همسو با جریان اصلاح طلب تحت شدیدترین حملات رسانه ای قرار گرفت.

‏شیخان با تاکید بر لزوم برخورد قاطع با عوامل سو جریان اقتصادی در این شرکت، شفاف سازی فعالیت‌های اقتصادی در دخانیات وبسترسازی برای ارتقای ظرفیت های تولید داخلی را برنامه جدی خود اعلام و در این راستا طرح های ویژه ای را عملیاتی کرده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false