×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ اگر چه عمدتا فراموشکاریم و ما مازنی ها بی تعارف ، عادت داریم به خودزنی و فراموش می کنیم که با یک نظر مخالف ؛ تمام اتفاقات خوب و رویدادهای شیرین را پایش ننویسیم ، ورزش کشور مصرانه در تلاش است تا از خدمات و تجارب حسن رنگرز استفاده کند حال آنکه مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ، در استان ما براش لطف و محبتی دستکم در تراز مدال ها و افتخاراتی که نصیبش کرده ندیده است.

همین حسن رنگرز که در نشست های حرفه ای و فنی کمیته ملی المپیک دعوت می شود و ورزش کشور به اهلیت وی ایمان دارد و بزرگی نظیر علی دایی در نشست های عام المنفعه ای که حسن رنگرز ترتیب می دهد ، شرکت می کند ؛ توسط همولایتی هایش مورد نقد قرار گرفته که عمدتا به سبب اوضاع درهم نساجی است که همگان می دانیم از عهده و گرده اداره کل ورزش و جوانان خارج است.

حال این خبر خوش را بشنوید که ثمره داشتن حسن رنگرز همین است که با کفش آهنی که بر پای دارد ، بودجه ای قابل ملاحظه را برای مازندران دشت کرده که بالغ بر ۲۰۰ میلیارد تومان است و به سان یک انقلاب در حوزه ساخت و ساز اماکن ورزشی خواهد بود.

سالن کشتی ۵ هزار نفری جویبار ، سالن ۶ هزار نفری ساری ، تکمیل استادیوم شهید وطنی و هفت تیر بابل ، تکمیل ۳۴ سالن ورزشی استان و بهسازی اماکن ورزشی مهم‌ترین بخش های سخت افزاری مورد نظر است که تخصیص قطعی یافته اند و در واقع سازمان برنامه و بودجه کشور خود را مکلف به پرداخت آن می داند.

هیچکس بی اشتباه نیست و ما هم نقدهایی داشتیم و داریم منتها ناراحت کننده است که برخی معدود که خواسته های فردی دارند و یا عادت کرده اند در قبال نظر متغیر خود در یک مورد ، خوبی ها را پنهان کنند ، کیفیت مدیریت ورزش استان در دوران رنگرز را زیر سوال ببرند.

دوره رنگرز مصادف شده با کرونا و تحریم و بحران ؛ اما هیچگاه چنین مسائل ورزش استان شفاف و هویدا نبوده خواه تصمیمات وی متاثر از دخالت های دیگران باب میل ما بوده باشد ، خواه نه.

او فرزند مازندران است و از ما نمی رنجد ، اما خودمانیم ؛ چگونه جگر گوشه مان را می آزاریم وقتی می دانیم هم او بود که در سرآغاز نسل طلایی و متفاوت ورزش مازندران در شروع دهه ۸۰ پرچمدار بود؟!

اخلاق مداری و مردمداری اش می ارزد به همه کاستی هایی که در دوران کوتاه مدیریت وی دیدیم به اضافه همین شاهکارها که با توشه مالی چشمگیر ، برای ایجاد تغییر در وضعیت فضاهای ورزشی استان بازمی گردد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false