×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ محمد شعبانی در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این مطلب که از ۱۱۷ اثر برگزیده از دانش آموزان، معلمان فرهنگی و دانشجو – معلمان استان در قالب هنرهای تجسمی، فیلم کوتاه و مقاله به تهران ارسال شد که ۱۰ اثر رتبه برتر کشوری را به دست آورد افزود: محمد عابدی در گروه مقاله پژوهشی و زینب صادقیان در گروه داستان نویسی، رتبه های نخست و علیرضا دهرویه از سواد کوه شمالی در گروه شعر، مریم یوسفی تبار در قالب مقاله پژوهشی، فاطمه صادقی در قالب خوشنویسی از نکا، و امیررضا میرزایی عمران از بابل در گروه مقاله پژوهشی و معصومه صباغی در رشته وبلاگ از ساری رتبه های دوم را کسب کردند.
وی گفت: زهره جوادزاد از محمودآباد، علی حسین صادقی از بابل و حامد طالبیان از بابلسر به ترتیب در رشته های گرافیک، مقاله پژوهشی و نمایشنامه نویسی حائز رتبه سوم شدند.
معاون آموزش و پرورش مازندران یادآور شد: برگزیدگان طی مراسمی در قالب هفدهمین کنگره استانی پرسش مهر ریاست جمهوری در ۲۴ اسفند جاری در اردوگاه بادله تجلیل می شوند.
شعبانی اضافه کرد: بیش از ۴۰ هزار مازندرانی در پرسش مهر ریاست جمهوری امسال شرکت کردند.
رئیس جمهوری ایران در پرسش مهر ۹۵ پرسیده بود: از کجا خشونت نشات گرفته است و چگونه عده ای خشونت را می آموزند؟ در برابر خشونت چگونه باید ایستادگی کرد؟ چگونه می توانیم کشوری داشته باشیم، جامعه ای داشته باشیم دارای رحمت اسلامی و نبوی؟ و چگونه می توانیم جوامع منطقه و جهان را از خشونت برهانیم؟
بر اساس مصوبه شورای عالی آموزش و پرورش، پرسش مهر در نخستین روز سال تحصیلی توسط عالی ترین مقام اجرایی کشور برای دانش آموزان و معلمان سراسر کشور اجرا می شود.
در طرح پرسش مهر رئیس جمهوری یکی از مهم ترین مسایل کشور و یا تعلیم و تربیت به عنوان پرسش مهر را مطرح می کند و دانش آموزان و فرهنگیان در قالب فعالیت های فرهنگی و هنری به آن پاسخ می دهند.
بیش از نیم میلیون نفر از جمعیت سه میلیون و ۲۰۰ هزار نفری مازندران دانش آموز هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false