×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، علی الهیار ترکمن معاون وزیر آموزش و پرورش در آیین تکریم و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: توسعه و پیشرفت هر کشور در تمامی ابعاد نیازمند برخورداری از انسان‌های پیشرفته و تربیت شده است.

وی با بیان اینکه توسعه انسانی و اجتماعی مقدمه و لازمه توسعه اقتصادی و سیاسی است، ادامه داد: لازمه توسعه از منابع مالی و سرمایه‌های انسانی تغییر کرده است و بر این اساس برای تشکیل سرمایه انسانی آموزش و پرورش حرف اول را می‌زند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با طرح این سوال آیا سنجش در آموزش و پرورش می‌تواند فرآیند را اجرایی کند گفت: اگر استراتژی را درست تبیین و برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم به فرآیند آموزش و پرورش در توسعه کمک کنیم.

این مسؤول اضافه کرد: آموزش و پرورش با وجود پیشرفت‌های خوبی که به دست آورد اما در فرآیند تعامل مشترک بر توسعه با مشکل مواجه است.

الهیار ترکمن ادامه داد: باید فرآیند مشارکتی آموزش و پرورش را در بخش توسعه تسهیل کنیم و به جایگاه بالاتری دست یابیم و نگاه سیستمی به آموزش و پرورش یکی از الزامات در این زمینه است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش ابوبخش است که جامعه هدف خود را تحت پوشش دارد، گفت: نیازمند به تفکر سیستمی هستیم و برای این تفکر باید به دنبال راهکار اساسی باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false