×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛  احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران، اظهار کرد: از روز گذشته شاهد بارش باران و برف در ارتفاعات و کاهش دما در مازندران بودیم و از فردا آسمان استان صاف تا نیمه ابری بوده و در برخی از مناطق استان شاهد افزایش ابر هستیم.

وی افزود: بیشترین برف طی این مدت از آلاشت سه و بلده و کیاسر دو سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران اضافه کرد: بیشترین باران ناشی از این سامانه از بامداد یک‌شنبه مربوط به نوشهر ۹ و ساری حدود ۶ میلی‌متر بوده است.

این مسؤول با اشاره به اینکه دمای هوای ساری طی ۲۴ ساعت گذشته بین حداقل هفت و حداکثر ۱۰ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود، افزود: بیشینه دمای هوا در این مدت مربوط به گلوگاه ۱۳ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دمای هوا نیز از آلاشت، سیاه‌بیشه و بلده با چهار درجه سانتی‌گراد زیر صفر گزارش شد.

اسدی به بارش پراکنده در برخی از مناطق مازندران اشاره کرد و گفت: بارش در ارتفاعات نیز به‌صورت برف بوده و ارتفاعات گاهاً مه‌آلود بوده و با کاهش دید همراه است.

وی با بیان اینکه امشب از ناپایداری و ابرناکی آسمان استان کاسته می‌شود، اضافه کرد: فردا آسمان استان صاف تا نیمه‌ابری بوده و در برخی از مناطق استان شاهد افزایش ابر هستیم.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، گذر چهارشنبه به پنج‌شنبه شاهد افزایش ابر هستیم که در برخی مناطق مازندران به‌ویژه غرب استان احتمال بارش‌های پراکنده وجود دارد.

این مسؤول تصریح کرد: روزهای جمعه و شنبه هفته آینده با توجه به نقشه‌های امروز هواشناسی جو پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و هوای استان عمدتاً صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

اسدی درباره وضعیت دمای هوای استان، افزود: از روزهای آینده به‌ویژه پایان هفته شاهد افزایش تدریجی و نسبی دمای هوای مازندران هستیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false