×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمیان در مراسم گرامی‌داشت دو شهید گمنام مدفون‌شده اخیر در دانشگاه آزاد نور اظهار کرد: حضور این دو شهید، تکیه‌گاه برای جوانانی است که دوران دفاع مقدس را درک نکردند.

وی گفت: ما را از اصل‌مان جدا کردند، ما اهل سرای دیگری هستیم، دامن طبیعت محل زندگی سنگ، کلوخ، نباتات و حیوانات است نه برترین پدیده وجود و خلقت، بنابراین ما باید به اصل خود بازگردیم.

وی افزود: مزار شهدا سبب آرامش روح و روان همه ما و پریشان‌حالان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به سبک زندگی شهدا پرداخت و بیان کرد: شهدا در زندگی مادی غرق نشدند، برخلاف همه ما که غرق روزمرگی شدیم و اصل را فراموش کردیم.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: شغل شهید به قول شهید مطهری شغل شمع است، قطره قطره آب می‌شود تا به محفل ما روشنی ببخشد.

وی تصریح کرد: نگاه شهدا به مسائل و مشکلات نگاه مثبت، زیبا و خوشبینانه بود ولی ما نگاه بدبینانه به بلاها داریم، در روایات آمده بلاها را با نگاه مثبت و نشانه دوستی خداوند بدانید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر بیان کرد: شهدا تلخی‌های زندگی را با نگاه مثبت شیرین می‌کردند ولی ما شیرینی‌های زندگی را با نگاه بدبینانه تلخ می‌کنیم.

این مسؤول علت هراس از مرگ را پایان زندگی دانستن، وابستگی به دنیا و نداشتن زاد و توشه دانست و گفت: ما را از اصل‌مان جدا کردند، ما اهل سرای دیگری هستیم، دامن طبیعت محل زندگی سنگ، کلوخ، نباتات و حیوانات است نه برترین پدیده وجود و خلقت، بنابراین ما باید به اصل خود بازگردیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false