×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛  مهندس مهدی رازجویان امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت برق مازندران اظهار داشت: تکریم و معارفه در نظام جمهوری اسلامی ما امری طبیعی است تا از توان و ظرفیت همه نیروها استفاده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در جاده استانی و مناطقی که بیشتر زمان‌ها مه‌گیر است از نعمت برق رایگان بهره‌مند شوند.

وی افزود: امروز که بیگانکان و استکبار دولت و ملت ما را در مضیقه گذاشتند حضور چشمگیر مردم نشان دهنده وفاداری به نظام است که دستگاهای اجرایی و خدمات رسان همدل و همراه این مردم قدردان باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت: در زمینه کاهش تلفات اقدامات خوبی شد اما باز هم انتظار داریم با دقت و کار شبانه روزی کار سیستماتیک مدیریت مصرف هوشمندسازی سیستم صورت گیرد تا شاهد کاهش تلفات باشیم و از نیروهای جوان و متخصص تر استفاده شود.

رازجویان گفت: مازندران از اکوسیستم خاصی برخوردار است دریای خزر به دلیل هوای گرم منجر به بخار شده و در مناطق کوهستانی ایجاد مه می کند که درخواست داریم در جاده استانی و مناطقی که مه گیراست از نعمت برق دارشدن رایگان بهره مند شوند.

وی افزود: در حوادث مختلف به ویژه سیل اخیر شرکت توزیع برق حضوری به موقع و موثر داشت که جای قدردانی دارد.

در این مراسم از تلاش‌های مهندس قاسم شهابی مدیرعامل قبلی شرکت توزیع برق مازندران تقدیر و مهندس رضا غفاری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت توزیع برق مازندران معرفی شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false