×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال از ساری، احمد حسین زادگان استاندار مازندران امروز در دیدار مدیرعامل شرکت توانیر با اشاره به اینکه رونق صنعت و تولید و آسایش مردم مستقیما به تامین برق وابسته است ، اظهار داشت: پدافند غیر عامل استانداری با عنایت به اهمیت مساله موضوع برق را در محور کارهای خود قرار داده است.

وی افزود: هدررفت ۱۳ درصدی برق در بخش های مختلف استان باید با برنامه کنترل شود و باید در صنعت برق به سوی برنامه های جامع عملیاتی و اجرایی دارای ضمانت برویم.

استاندار مازندران گفت: باید فرهنگ سازی مصرف بهینه برق در اولویت برنامه های این بخش قرار گیرد و اجرای برنامه های این حوزه نیاز به همکاری های فرابخشی و بهره گیری از ظرفیت سمن ها ، رسانه ها ، رسانه ملی و نهادهای تبلیغی فرهنگی دارد.

حسین زادگان تاکید کرد: باید امور را مردم محور کنیم و با استفاده از ظرفیت دانش آموزان بعنوان پیام آوران و فرهنگ سازان مصرف بهینه برق، مصرف آن را در جامعه به سطح استاندارد برسانیم.

وی افزود: پذیرش مسئولیت اجتماعی بعنوان راهکار اصلی اجرای برنامه های بزرگ در بخش های مختلف نهادینه شود و مردم بعنوان بدنه اصلی و موثر جامعه در تحقق برنامه ها نقش ایفا کنند.

استاندار مازندران تاکید کرد: برنامه های کاهش ، کنترل و مصرف بهینه برق باید پیش از ورود به زمان پیک مصرف تهیه و تدوین شود.

وی با اشاره به اینکه بطور جدی از برنامه های صنعت آب و برق حمایت می شود ، گفت: باید با روش‌های خلاق و طرح های فرهنگی و تبلیغی و ارایه مشوق های لازم ؛ برنامه مرتبط با مصرف بهینه برق را عملیاتی کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه مدیران نیز چونان دیگر آحاد جامعه باید در حوزه خانواده و دستگاه متبوع برای مصرف بهینه برق بطور جدی ورود کنند ، افزود: به بخش تولید هم دستورات لازم برای کنترل مصرف برق داده شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false