×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس عنایتی معاون فنی و اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در مراسم افتتاحیه انبار مکانیزه ۳۰ هزار تنی در استان همدان به خبرنگاران گفت: این سازمان و شبکه تعاونی های تحت نظارت آن دارای نقش مهم پشتیبانی و لجستیک در تولید محصولات کشاورزی است.

معاون فنی و اجرایی سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران یاد آور شد: در زنجیره ارزش ، تولید و توسعه زیر ساخت های بخش کشاورزی دارای اهمیت بالایی است که پروژه ای که امروز به بهره برداری رسید مصداق این موضوع است‌.

وی ادامه داد: توسعه انبارهای مکانیزه ، سردخانه ها و سیلو از سیاست های سازمان تعاون روستایی است که می تواند با خدمت دهی به کشاورزان حاشیه سود تولید را افزایش داده و ضمن کاهش هزینه های تولید ،از فاصله سفره تا مزرعه نیز بکاهد.

عنایتی افزود: امسال در خرید تضمینی محصولات کشاورزی شبکه تعاون روستایی در سطح کشور بیش از ۳۰ درصد گندم کشاورزان معادل دو میلیون و ۵۴۰ هزار تن را خریداری کرده و همچنین در زمینه خرید محصول کلزا موفق به خرید ۲۲۲ هزار تن از کلزا تولیدی کشور شده است.

لازم به ذکر است شرکت تعاونی روستایی رسالت چایان در بخش سردرود شهرستان رزن واقع شده و در سال ۱۳۴۲ به ثبت رسیده است. تعداد اعضاء این شرکت بیش از ۱۲۰۰ نفر بهره بردار می باشد و در سال زراعی جاری تا کنون ۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان این منطقه را با قیمت تضمینی خریداری کرده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false