×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس بهرام دارایی مدیر کل بیمه ایران مازندران در بازدید از کارکنان این مدیریت به مناسبت روز کارمند در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب که خبرنگاران نقش بسزایی در فرهنگ سازی صنعت بیمه در بین مردم دارند گفت : امسال رضایت‌مندی مشتریان شعار کاری شرکت بیمه ایران مازندران که این شعار پیرو رهنمود اصلی مقام معظم رهبری است.

مدیر کل بیمه ایران مازندران عنوان کرد ؛ بیمه ایران استان مازندران با رشد ۵۶درصدی حق بیمه فصل اول در سال جدید نسبت به فصل اول سال قبل که نشان از اقبال خوب مردم عزیز استان ما به شرکت بیمه ایران در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری می باشد را بدست آورد همچنین به نوبه خود در جهت اشتغالزایی گام های مثبتی برداشته و در همین راستا بیش از ۱۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم در غالب نمایندگی و نیروهای زیرمجموعه مشغول به فعالیت هستند.

دارابی با اشاره به رتبه ششم بیمه ایران مازندران در بحث درآمدی در سطح کشور گفت: در حال حاضر استان مازندران دارای ۱۳۰ نمایندگی بیمه عمر و ۴۰۰ شعبه جنرال در حال فعالیت می باشند.

مدیرکل بیمه ایران استان مازندران با بیان اینکه با توجه به ابلاغیه های بیمه مرکزی همکاران بیمه ای ما تمام تلاش خود را در جهت رضایت مردم بکار بسته اند.

دارایی از پرداخت حدود پنج هزار میلیارد ریال غرامت به بیمه شدگان مازندران در سال گذشته خبر داد و گفت: میزان تعداد پرداختی از سوی بیمه ایران به سیل زدگان اسفند ۹۷ و فروردین ۹۸ در مازندران حدود ۵۰۰ فقره می باشد.

این مسئول بیمه ای مازندران با اعلام این که بر اساس آمار به طور میانگین سالانه حدود چهار درصد از گردش مالی صنعت بیمه مربوط به این خطه شمال کشور است ، گفت : بیشترین گردش مالی بیمه ها مربوط به بیمه حوادث رانندگی به دلیل مسافر خیز بودن استان است و بیمه ایران هم به طور میانگین در روزهای کاری سال هر روز ۲۰ میلیارد ریال غرامت به بیمه شدگان پرداخت می کند که بیشترین آن مربوط به حوادث رانندگی است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false