×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، علیرضا یونسی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در جلسه شورای اداری استان مازندران در سال ۹۶ اظهار کرد: در استان مازندران برای انتخابات شورای شهر ۱۸ هزار و ۲۸۶ نفر ثبت‌نام کردند و تا روز گذشته ۲۵۷ نفر از ثبت‌نام کنندگان برای حضور در انتخاب شورای شهر و روستا انصراف دادند.

وی با اعلام اینکه ۱۸۵ نفر از داوطلبان انتخابات شورای شهر و ۷۲ نفر روستایی هستند، گفت: در حال حاضر ۲ هزار و ۲۲۱ نفر برای انتخابات شورای شهر و ۱۶ هزار و ۵۵ نفر برای انتخابات شورای روستا اعلام آمادگی کردند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران تعداد داوطلبان مرد حاضر در انتخابات شورای شهر و روستای مازندران را ۱۷ هزار و ۲۴۵ نفر اعلام کرد و افزود: یک‌هزار و ۴۱ از بانوان در انتخابات شرکت کردند و تعداد داوطلبان خانم انتخابات شورای شهر در استان مازندران ۲۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با اعلام اینکه ۱۳ هزار نفر از داوطلبان شورای شهر و روستای استان مازندران در میانگین سنی ۳۰ تا ۵۵ سال قرار دارند، گفت: سن یک‌هزار نفر از داوطلبان شورای شهر و روستای استان زیر ۳۰ سال است.

یونسی با اعلام اینکه ۳۱۳ نفر در حوزه شهری و ۷ هزار و ۸۲۴ نفر در روستاها به عنوان شورا انتخاب می‌شوند، بیان کرد: ۲۴ درصد ثبت‌نام‌کنندگان انتخابات شورا در استان سابقه عضویت در شورا را دارند.

وی از برنامه‌ریزی برای به‌کارگیری ۵۰ هزار نفر در برگزاری انتخابات استان مازندران خبر داد و گفت: بخشی از نیروها از قبل آموزش دیده و در صورت نیاز آموزش‌های لازم برای سایر افراد در دستور کار است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران  اضافه کرد: پاسخ استعلامات از مراجع چهارگانه دریافت شد و بررسی صلاحیت‌ها آغاز و تا یک هفته ادامه دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false