×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : سید رحمت محمدی دبیر رئیس هیئت بازرسی انتخابات شهرستان ساری در گفتگو با خبر نگار ما گفت : رعایت اخلاق انتخاباتی از سوی تمام عوامل اجرایی، هیئت‌های نظارت و کاندیداها را یکی از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار در حضور پرشور و حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ دانست.

وی اظهار داشت: در مقطع کنونی ادبیات غیراخلاقی و تنش‌زا در فضای سیاسی کشور بدون تردید افکار عمومی را تحت تاثیر قرار داده و پیامدهای ناگوار و تبعات سنگینی برای آینده سیاسی جامعه به جای خواهد گذاشت.

محمدی خاطر نشان کرد نباید هدف از پذیرش مسئولیت، تنها رسیدن به پست و مقام باشد و نامزدها باید پیش از ورود به عرصه انتخابات به این بینش و اعتقاد دست یابند که به جای منافع شخصی، مصالح جامعه را مدنظر گرفته و برای رفاه مردم قدم بردارند.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات مرکز مازندران با انتقاد از صرف هزینه‌های کلان برخی از نامزدهای انتخاباتی برای تبلیغات، اظهار داشت:  بعضا نامزدها به جای اینکه به اثبات توانمندی‌ها و بیان اهداف و برنامه‌های خود بپردازند مبالغ کلانی را صرف تبلیغات آنچنانی و جوسازی‌های بی‌مورد می‌کنند که چیزی جز اسراف و عوام‌فریبی نیست.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false