×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ روح الله سلگی معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران در نشست خبری به مناسبت روز جهانی پست ضمن تحسین عملکرد اداره کل پست استان مازندران در طول سال ، از خدمات دهی در ایام محرم و صفر برای ارسال گذرنامه‌های زائران حسینی به سراسر استان تقدیر کرد.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران ، همچنین با بیان اینکه فعالیت ۲۴ ساعته پست استان شایسته تحسین است ، شمار مرسوله‌های پستی را در شبانه روز ۵۰ هزار مرسوله اعلام کرد و افزود: این تعداد نقطه قوت محسوب می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در کشور‌های پیشرفته شاهد انجام تبادلات بیشتری هستیم، ادامه داد: رشد علم و تکنولوژی نیاز به پست را در حوزه‌های دیگر ایجاد کرده است که صنعت پست متناسب با رشد تکنولوژی و علم توانست خود را به روز رسانی کند.

سلگی بر لزوم بکارگیری از ظرفیت پست برای کاهش هزینه‌ها و مصرف سوخت و انرژی تأکید و اضافه کرد: تلاش داریم در تمام بخشداری‌ها ، دهیاری‌ها ، استانداری و فرمانداری‌ها ۶۰۰ هزار مکان فاقد آدرس پستی استان دارای هویت پستی شوند.

وی با بیان اینکه استفاده از ظرفیت‌های پستی ارتقا دهنده حوزه امنیتی است ، گفت: تامین معیشت کارکنان پست استان نیز مورد توجه است و تلاش داریم برای ارتقای درآمد مجموعه پست استان راهکار‌هایی ایجاد شود.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران همچنین به مشکل بیمه اصحاب رسانه استان اشاره کرد و با بیان اینکه بعنوان رئیس شورای اطلاع رسانی استان پیگیر امورات مرتبط با اصحاب خبر و رسانه استان هستم، اظهار داشت: رفع مشکلات موردی و عمومی خبرنگاران مورد توجه است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false