×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

رخداد شمال ؛ نورالدین علاالدینی معاون توانمند سازی و مسکن بهزیستی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار رخداد شمال با اشاره به اقدام شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موشکی به مقر فرماندهی گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: این اقدام قطره کوچکی از دریای عزم و اراده ملت ایران برای برخورد با متجاوزین بود و عزم و اراده ملی ایران را برای محافظت از امنیت کشور به تصویر کشید.

وی تصریح کرد: دشمنان بدانند که ایران مقتدر اسلامی در مقابل هر جریانی که بخواهد به امنیت کشور ضربه بزند، با تمام توان ایستاده و پاسخ محکم و کوبنده‌ای خواهد داد.

معاون توانمند سازی و مسکن بهزیستی استان مازندران ادامه داد: این اقدام شجاعانه سپاه قدرت موشکی ایران را نشان داد و ثابت کرد قدرت موشکی ایران از لحاظ کیفیت، برد موشک، دقت و اشراف اطلاعاتی در حد بسیار بالایی است.

علاالدینی گفت: سپاه پاسداران بر نحوه فعالیت تروریست‌ها در سوریه اشراف کامل داشت و به خوبی توانست نقطه تجمع آنها را در سوریه هدف قرار دهد که این نشان می‌دهد ایران حرکات این تروریست های داعشی را به خوبی زیر نظر دارد.

وی ادامه داد: پیام اقدام شجاعانه سپاه ایران به گروه‌های تروریستی این بود که به هیچ‌وجه نخواهند توانست کوچک‌ترین خللی در امنیت کشور به وجود آورند.

علاالدینی افزود: همواره در طی سال‌های گذشته ایران تحت شدیدترین تحریم‌های دشمنان قرار داشته است، اما پیام اقدام شجاعانه ایران به بدخواهان نظام این بود که بدانند این تحریم‌ها نخواهند توانست مانع پیشرفت و توسعه صنایع دفاعی و موشکی ایران اسلامی شوند.
وی با بیان اینکه تمام اقداماتی که آمریکا برای تحریم ایران انجام می‌دهد، بیهوده خواهد بود، تصریح کرد: آمریکا بداند این تحریم‌های ظالمانه و یک‌جانبه مایه خیروبرکت برای ملت ایران خواهد بود، چراکه غیورمردان ایران توانسته‌اند بدون اتکا به دیگران راه پیشرفت و ترقی را به درستی ادامه داده و به قدرت بالای نظامی و امنیتی دست پیدا کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false