×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، بهمن صفری مرمتی رئیس هیات اسکواش استان مازندران در جمع خبرنگاران در خصوص حمله موشکی سپاه به مواضع داعش در شهر دیرالزور سوریه گفت: امروزه تمامی کشورها از منظر حکومتی در دفاع از حاکمیت و منافع ملی و حفظ استقلال باید از ظرفیت صنایع دفاعی برخوردار باشند که شاهد هستیم جمهوری اسلامی ایران در همین راستا از ظرفیت فوق‌العاده‌ای در حوزه صنایع دفاعی برخوردار است تا بتواند از منافع ملی و تمامیت ارضی خود دفاع کند.

وی بیان کرد: جمهوری اسلامی در شرایطی از ظرفیت خوبی در حوزه صنایع دفاعی برخوردار است که شاهد دنیای هرج و مرج و متلاطمی هستیم و دشمنان متعددی که داریم منافع ملی و استقلال سیاسی ما را تهدید می‌کنند که باید تلاش کنیم توان خود را در این حوزه افزایش دهیم.

صفری تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون در این زمینه اقدامات خوبی توسط نیروهای مسلح انجام گرفته که یکی از موارد مورد نظر در حرکت اخیر سپاه مقتدر، ایجاد توازن و تعادل در شرایط هرج و مرجی دنیا است. آنچه باعث ایجاد امنیت در دنیا و مصونیت‌سازی کشورها می‌شود و طمع را از کشورهای متجاوز کم کند این است که ما بتوانیم این تعادل و توازن را در سطح  عوامل بازدارنده و دفاعی افزایش دهیم.

رئیس هیات اسکواش استان مازندران گفت : حرکت اخیر سپاه  یک عامل بازدارنده و هشدار دهنده در راستای بیان و اعلام اقتدار در حوزه دفاعی و تقابل با هرگونه عواملی که مصالح و منافع کشور را تهدید کند است و عملا خود این حرکت امنیت ساز و در راستای ایجاد امنیت منطقه‌ای و جهانی خواهد بود.

صفری تأکید کرد: اقدامات اخیر جمهوری اسلامی صرفا در دفاع از امنیت و منافع ملی و ایجاد تعادل و توازن در مقابل زورگویی‌ها و انحصار طلبی‌ها و حرکت‌های دخالت‌جویانه قدرت‌های بزرگ و ریشه‌کن کردن حرکت‌های تندروی،تکفیری و تروریستی قابل تقدیر است و اثرات خود را در منطقه خواهد گذاشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false