×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، اسفندیار نظری معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه مدیران مدارس فریدونکنار که با موضوع پروژه مهر ۹۶ در دبستان شاهد شفیع‌زاده این شهرستان برگزار شد، بر لزوم مشارکت مدیران در گسترش فرهنگ تحول خواهی و تحول‌آفرینی تأکید و اظهار کرد: مدیران مدارس باید به ضرورت تحول بنیادین در آموزش و پرورش باور داشته باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش مازندران با اشاره به اینکه برنامه درسی هسته اصلی سیستم مدرسه است، تصریح کرد: نقش مدیران مدارس از یک مدیر اداری و مالی باید به نقش رهبر آموزشی و تربیتی در مدرسه تغییر یابد.

وی با اعلام “مدیر مدرسه، رهبر برنامه درسی” به عنوان شعار سال پروژه مهر امسال، افزود: هدف از برنامه درسی کمک به حصول اطمینان از این است که همه دانش‌آموزان به بیشترین حد یادگیری دست یافته‌اند.

نظری با تأکید بر دوری مدیران مدارس از هرگونه تصمیم‌گیری جناحی و سیاسی، گفت: مدیران مدارس در تصمیم‌گیری‌ها منطقی بوده و مصالح سازمانی را بر هر چیز دیگی ترجیح دهند.

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: مدرسه با نشاط، فرصت های برابر آموزشی، توسعه مشارکت های همه جانبه، ارتقای توانمندسازی نیروی انسانی با تمرکز بر مدیران و برنامه محوری و تمرکز زدایی جزو پنج سیاست کلان آموزش و پرورش استان مازندران در پروژه مهر ۹۶ است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false