×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۲۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال  : علی‌اکبر حسین‌زاده رئیس شورای شهر قائمشهر در اولین جلسه شورای پنجم با حضور خبرنگاران، ضمن تقدیر از رضارحیمی شهردار سابق قائم‌شهر، اظهارداشت: پس از انتخاب سرپرست شهرداری از همه توانمندیها و ظرفیتهای شهرداری استفاده شد و در همین راستا افراد زیادی لز مدیران ارشد در شورا حضور پیدا کردند و برنامه‌های خود را برای‌انتخاب شهردار، ارائه کردند.

وی با انتقاد از برخی کانالهای تلگرامی و فضاهای مجازی که بدنبال تفرقه افکنی هستند، عنوان کرد: عده‌ای که نمی‌خواهند شهر قائم‌شهر و مردم این شهر، روی آرامش را ببینند بدنبال ایجاد تنش هستند و تفرقه افکنی هستند.

حسین‌زاده تصریح کرد: دستهایی پشت پرده هستند که نتیجه شورا و شهرداری قبل و فعلی، نیست که با همدلی و وفاق بایستی ناکام بمانند.

رئیس شورای شهر دوره پنجم شهرستان قائم‌شهر، با تأکید بر ادامه یافتن پروژه‌های شهرداری، گفت: این پروژه‌ها از پول مردم به اینجا رسیده و هیچکدام از آنها تعطیل نخواهدشد و پروژه میدان جانبازان و کارخانه نساجی با قوت ادامه و به سرانجام خواهد رسید.

وی افزود: در شأن شورای شهر و شهرداری نیست که پروژه نیمه کاره حوزه مدیریت شهری را تعطیل کند و یا مردم را به تجمع و تنش وادارد.

حسین‌زاده ضمن تأکید بر تبعیت از فرمایشات امام جمعه شهرستان، آیت‌اله معلمی، اظهار داشت: شورای شهر، شهرداری متدین، مدیر، توانمند و همسو با مدیران شهری انتخاب خواهدکرد، تا در جهت حفظ منافع مردم گام بردارد و بطور یقین شورا در انتخابش اشتباه نخواهدکرد. / مهر

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false