×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال،حجت الاسلام والمسلمین ایمان خجسته فر ، معاونت کانون خدمت رضوی شهرستان ساری ؛ گفت : کانون های محله محرومین منطقه خود را شناسایی می کنند و از کانون های تخصصی خدمات می گیرند.

معاونت کانون خدمت رضوی شهرستان ساری ، یاد آور شد : این معاونت متشکل از ۲۰ کانون می باشد که یکی از کانون ها ، کانون محله می باشند که ۶۰ کانون زیر مجموعه آن هستند که در مساجد شهرستان فعالیت می کنند .

وی افزود : ۱۹ کانون نیز تخصصی می باشد که از این تعداد ۱۰ کانون در حوزه فرهنگی فعالیت می کنند.

معاونت کانون خدمت رضوی شهرستان ساری با اشاره به فعالیت دفتر آستان قدس رضوی ، بیان کرد : کانون های محله محرومین منطقه خود را شناسایی می کنند و از کانون های تخصصی خدمات می گیرند.

خجسته فر با اشاره به اینکه کانون قرآنی در مناطق محروم کلاس های قرآن برگزار می کنند ، گفت : افراد پس از شرکت در این کلاس ها علاوه براخذ مدرک مربیگری قرآن می توانند در این مناطق فعالیت کنند.

معاونت کانون خدمت رضوی شهرستان ساری ارتقای تحصیلی دانش آموزان در مناطق محروم را بسیار مهم دانست و افزود : خادمیاران در حوزه تعلیم و تربیت با مراجعه به مناطق محروم ، آموزش های لازم را به دانش آموزان می دهند تا آن ها بتوانند مانند هم سن و سال های خود به تحصیل خود ادامه دهند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false