×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر محمد خورشیدی مدیر درمان مازندران ولادت با سعادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار را به همکاران تبریک گفت

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیام تبریک روز پرستار

همکاران محترم با سلام

چشم خمار تو شده باعث بیمار ی ما          به مسیحا نرسد فکر پرستاری ما

توفیق خدمت به بهترین بندگان خداوند که همان بیماران هستند ، در هر لباس و مقامی شایسته و ستودنی است و چه نیکوست که این توفیق را خداوند بر بندگانش زیبا و کامل عنایت می فرماید و آن خدمت به هم نوع در مقام یک پرستار است.

بر کسی پوشیده نیست که پرستاران ایثارگران واقعی جبهه های سلامت جامعه هستند و در مسیر بهبود و درمان بیماران ، اولین و آخرین گام پرستاری است ، چرا که تشخیص و درمان بیماری بدون مشارکت فعال و حضور پرستاران هیچ دوامی ندارد و دردها و رنج ها با مهربانی و صبوری و هنر پرستاران و عشقی که خداوند در دلشان نهاده است التیام می گیرد و این عاشقانه ها شایسته تکریم و سپاس و تبریک است .

۱۹آذر ماه سالروز میلاد با سعادت اسوه صبر و پایداری بانوی رشید و تاریخ ساز جهان اسلام حضرت زینب کبری (س) زیباترین بهانه و ارزنده ترین روز برای پاسداشت خدمات سفید پوشان با عزتی است که سر بر قامت افلاک افراشته اند و در حفظ کرامت انسانها از یکدیگر پیشی گیرند .

اینجانب ضمن تبریک این روز عزیز به همه پرستاران و خانواده بزرگ درمان تامین اجتماعی به ویژه همکاران محترم مدیریت درمان استان مازندران برای همه شما عزیزان ، خانواده محترمتان موفقیت و سلامت را از درگاه حضرت دوست خواستارم.

دکتر محمد خورشیدی
مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران
آذر ماه ۱۴۰۰

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false