×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۷ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی‌مقدم مشاور معاون وزیر و رئیس سازمان دامپزشکی کشور در امور ایثارگران، در چهارمین یادواره ملی شهدای دامپزشکی کشور و مدافعان امنیت، حضور ۲۵ درصد از شاغلین سازمان در خانواده ایثارگران را افتخار دامپزشکی ایران خواند و گفت: مسیر عبودیت و خدمت را از این شهیدان آموخته‌ایم.

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی در امور ایثارگران، با اشاره به شهدای بصیرتی که در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادند، افزود: این عزیزان با بصیرت خود در مقابل توطئه‌هایی مانند ترامپ و نتانیاهو و مزدوران سلطنت‌طلب و عافیت‌طلب ایستادند و نقشه‌های شوم را نقش بر آب کردند و شهدای امنیت، مظلومانه در دفاع از ولایت الهی و در رکاب امیرالمؤمنین(ع) جان خود را تقدیم کردند.

حسینی‌مقدم در ادامه، با تقدیر از خانواده‌های معظم شهدا، آنان را چشم و چراغ این ملت توصیف کرد و گفت: خدای را شاکریم که در مسیری قرار گرفته‌ایم که با خون مطهر شهیدان منتور شده و عهد می‌بندیم تا آخرین لحظه با قوت ادامه دهیم.

مشاور رئیس سازمان دامپزشکی کشور در امور ایثارگران با اعلام آمار قابل توجهی گفت: سازمان دامپزشکی کشور افتخار دارد که حدود ۲۵ درصد از نیروهای شاغل در آن، به بیوت ایثار و شهادت متصل هستند.

وی افزود: حدود ۱۶۰۰ نفر از همکاران ما یا فرزند شهید، جانباز، فرزند جانباز، ایثارگر و یا رزمنده هستند و لباس مقدس مجاهدت در راه خدا را بر تن دارند.

حسینی‌مقدم این حضور را افتخاری برای سازمان دامپزشکی کشور خواند و اظهار امیدواری کرد که نور مقدس شهید و شهادت، مسیر این سازمان و ملت را همواره روشن و منور نگه دارد.

وی از مهمانان، همکاران دامپزشکی استان و نمایندگان سایر نهادها قدردانی و به ویژه از زحمات مدیرکل دامپزشکی استان و کارکنانش در برپایی این مراسم تقدیر کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false