×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۵  
true
false

به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی مازندران چهارمین یادواره شهدای دامپزشکی کشور و مدافعان امنیت، با حضور گسترده کارکنان بخش‌های دولتی و خصوصی دامپزشکی، خانواده‌های شهدا، مدیران استانی و نمایندگان نهادهای کشوری و لشگری در اداره کل دامپزشکی مازندران برگزار شد.

حمزه آقاپورکاظمی، مدیرکل این اداره کل، با گرامیداشت یاد شهدای دامپزشکی و مدافعان امنیت، بر عزم مجموعه تحت مدیریتش برای ادامه مسیر این عزیزان و تحقق آرمان‌های آنان تأکید کرد.

وی با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «قله نزدیک است»، اظهار داشت: این کلام امیدبخش، چراغ راه ما در ادامه مسیر خدمت و جهاد است. ما در دامپزشکی مازندران خود را ادامه‌دهنده راه شهدا می‌دانیم و تمام تلاشمان را برای رساندن کشور به قله‌های عزت و پیشرفت به کار خواهیم بست.

آقاپورکاظمی در بخش دیگری از سخنان خود، با تشکر از خانواده‌های صبور و مقاوم شهدای دامپزشکی و مدافعان امنیت، افزود: دین ما به شهدا، زنده نگه داشتن یاد و راه آنان و تکریم عملی خانواده‌های معززشان است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اشاره به اینکه این اداره کل، افتخار برگزاری چهار دوره پیوسته یادواره شهدای دامپزشکی را در چهار سال اخیر دارد، توضیح داد: این مهم، با همت و همکاری صمیمانه کارکنان متعهد دامپزشکی استان در قالب هیئت مذهبی امام رضا(ع) محقق شده که خود گویای عمق توجه و ارادت این مجموعه به فرهنگ ایثار، شهادت و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

در این مراسم که با برنامه‌های متنوعی از جمله مدیحه‌سرایی، روایتگری و تجلیل از خانواده‌های شهدا همراه بود، بر نقش بی‌بدیل شهدای مدافع امنیت در حفظ امنیت ملی تأکید شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false