×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ سید محمد علی رضازاده مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج اصفهان ، با اشاره به برگزاری کلاس های مربیگری و داوری در سال ۹۹ به میزبانی استان ها اظهار کرد: با هدف توسعه ورزش کشور به خصوص در رشته k.p.f اقدامات خوبی انجام گرفته است.

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران گفت: در جهت جذب و شناسایی استعدادهای دانش آموزان نخبه در این رشته پر مهیج و طرفدار طرح استعدادیابی را در مدارس سراسرکشور جزء برنامه ها قرار داده ایم.

وی عنوان کرد: در مدتی که این ورزش را اداره کردیم از هیچ تلاشی برای رشد این رشته ورزشی دریغ نکردیم و سعی کردیم که این رشته پر طرفدار را به جایگاه واقعی و اصلی خود در کشور برسانیم.

رضازاده نقش ورزش را مهم دانست و گفت: به طور کلی طرح استعدادیابی ورزش باید در مدارس سراسر کشور اجرا یی شود و تحقق این امر همت و تلاش آموزش و پرورش و کمیته استعدایابی کشور را در جهت نشان دادن ارائه این ورزش مفرح به دانش آموزان می طلبد.

مشاور عالی سبک k.p.f جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جذب نخبگان این رشته رزمی در مدارس استان ها را از مهمترین اهداف اجرای این طرح در کشور دانست و گفت: با اجرای این طرح دانش آموزان مستعد در این ورزش شناسایی و معرفی میشوند.

وی یادآور شد؛ شهرستان خمینی شهر دارای طرفیت و پتانسیل خوبی است و عسگریان مسئول کمیته استعداد یابی سبک و از ورزشکاران ملی می تواند منشاء خوبی برای استان اصفهان و شهرستان خمینی شهر باشد، بنابراین این پتانسیل در جهت ارتقاء و توسعه ورزش استان اصفهان باید بکارگیری شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false