×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛مهندس مهدی کیانوش مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قائمشهردر گفتگو با رضازاده خبرنگار رخداد شمال با بیان این مطلب که با وجود تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مردم ومسئولین اما مردم با انتخاب نمایندگان خودشان علاقه خود را به این قشرتاثیرگذارنشان دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قائمشهرتصریح کرد:وجود مسئولینی از جنس مردم یک فرصت بی‌بدیل برای توسعه شهروروستا است وما درخدمت مردم هستیم وهمکاری خود را با شهروندان ادامه می دهیم.

کیانوش تاکید کرد:آنچه که امام، شهدا، مقام معظم رهبری ازما انتظار دارند این است که در انجام وظیفه خدمتگزاری خود کوتاهی نکنیم.

وی یاد آورشد:وقتی می‌توانیم وظیفه خود را به خوبی انجام دهیم که نسبت به مردم خوب تلاش وازجان دل مایه بگذاریم وبه عنوان یک مجری توانسته باشیم به خوبی از اجرای قانون بربیاییم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قائمشهربا بیان اینکه تلاش می‌کنیم خدمت در این راه را با نهایت تلاش و خلوص انجام دهیم خاطر نشان کرد:توفیق خدمت درکنارمردمان خونگرم شهرستان قائمشهربرای من درطول این خدمت خاطره خوبی است.

کیانوش اضافه کرد:آمدیم دراین شهرخدمت کنیم نه اینکه حاشیه‌سازی کرده و وقت تلف کنیم و دعوا داشته باشیم.

وی گفت:ازوجود فضای کاروصمیمیت و تلاش درشهرم خرسندیم و تعامل با مسئولین می‌تواند اثرگذارباشد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی شهرداری قائمشهربا بیان اینکه دست تمام خدمتگزاران رامی‌بوسم گفت:برای ولایتمداری و ولایت‌پذیری باید هزینه بدهیم وآماده هستیم هزینه آن را نیزپرداخت کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false