×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛  غلامحسین مصلح مسئول مرکز اعزام اتوبوسهای اربعین حسینی در بازدید از شرکت حمل و نقل بین المللی خلیج فارس استان مازندران ، در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای خدمات رسانی به زائرین حرم حسینی در پیاده روی اربعین ، بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس به مناطق مرزی کشور اعزام می‌شوند.

مصلح افزود: در حرکت عظیم پیاده روی اربعین هر آنچه که انجام می‌شود ، یک احساس مسؤولیت است ، در این راستا اقشار مختلف مردم جامعه هرآنچه در توان دارند ، برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این همایش بزرگ به کار می‌گیرند و دستگاه‌های مردمی کار خودشان را انجام می‌دهد.

مالک شرکت حمل و نقل خلیج فارس ایران با اشاره به جایگاه و اهمیت برگزاری مراسم اربعین حسینی تأکید کرد: ستاد مردمی اعزام اتوبوس‌های اربعین حسینی ، به منظور هماهنگی همکاری با ستاد مرکزی اربعین و اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور تشکیل شده ، که در این راستا شرکت سیر سبز فرادیس و حمل و نقل بین المللی خلیج فارس اقدام به جذب و اعزام اتوبوس های مورد نظر زائرین کرده است.

مسؤول مرکز اعزام اتوبوسهای اربعین حسینی بیان کرد: با توجه به حجم بالای اتوبوس‌های مورد نیاز برای جابجایی زائرین ، ضمن به کارگیری تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود با همکاری اتحادیه اتوبوسرانی شهری کشور و ظرفیت بخش خصوصی ، نسبت به جذب و اعزام نیروهای مردمی در سطح جامعه و انجام هماهنگی‌های لازم جهت عزیمت و خدمات رسانی به زائرین در خاک عراق و اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به به حضور میلیونی زائرین ایرانی در مراسم اربعین حسینی با هماهنگی به عمل آمده با ستاد مرکزی اربعین مقرر گردیده ، این مرکز بالغ بر یک هزار دستگاه اتوبوس را هماهنگ جذب و اعزام نمایند که به همین منظور با تشکیل ستاد ویژه اربعین و فراخوان متقاضیان ، ضمن جذب و ساماندهی آنها ، مقدمات لازم برای اعزام این اتوبوس‌ها فراهم می‌شود.

مصلح با بیان شرایط حضور نیروهای مردمی در این طرح ، تصریح کرد: متقاضیان حضور در طرح جابجایی زائرین اربعین می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز با شماره تلفن‌های ۰۹۳۶۵۳۴۹۰۶۱ و ۰۲۱۵۶۳۷۱۷۷۱ نسبت به ثبت نام و انجام هماهنگی‌های لازم اقدام نمایند.

رییس مرکز مردمی اعزام اتوبوسهای اربعین خاطرنشان کرد: زمان فعالیت اتوبوس‌ها که در مسیر مرز خسروی تا شهر نجف فعالیت خواهند کرد ، از ۱۵ مهر ماه جاری تا دوم آبان ماه و بر اساس نیاز زائرین و تحت نظارت مسئولین این مرکز خواهد بود و خدمات امدادی و تعمیراتی هم اتوبوس در صورت لزوم ارائه می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false