×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش خبرنگار رخداد شمال از تنکابن : مسعود بادیننایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا ایران با همراهی علی محمد رشیدیان مشاور عالی مدیرعامل با هدف بازدید دوره ای از شعب بیمه آسیا به شهرستان های نوشهر، چالوس و تنکابن استان مازندران سفر کرده است ، در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: شرکت با مدیریت و کنترل دقیق تر در پرداخت خسارت در رشته های مختلف بیمه ای در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۲٫۲ درصد کاهش داشته است.

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا از افزایش ۳۹درصد حق بیمه تولیدی در شش ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در شاخص بیمه عمر و پس انداز نیز رشد ۳۰ درصدی را نشان می دهد.

بادین توضیح داد: کاهش پرداخت خسارت به معنی ناتوانی در پرداخت نیست بلکه شرکت بیمه آسیا طبق اعلام سازمان بیمه مرکزی در سطح درجه یک پرداخت ها قرار دارد چراکه سال گذشته به طور متوسط روزانه هشت میلیارد و ۱۰۰میلیون تومان خسارت پرداخت شده است.

 مدیر عامل بیمه آسیا به اهمیت پرداخت خسارت طبق تعهدات شرکت بیمه آسیا اشاره کرد و بیان داشت: همسو با این رویکرد مهم ؛ بیمه آسیا در پرداخت خسارت به سیلزدگان اواخر سال گذشته دراستان های مختلف به ویژه گلستان پیش قدم بوده است.
وی گفت: تا کنون ۲۱میلیارد تومان خسارت در رشته های مختلف به سیلزدگان پرداخت شده است و پرداخت خسارت آسیب دیدگان سیل بر اساس برآورد‌ها و با تکمیل مدارک ادامه دارد.

مدیر عامل بیمه آسیا با بیان اینکه ارزیابان خسارت شرکت همواره باید با رعایت اصول حرفه ای در کاراعتماد بیمه گذاران را افزایش بدهند ، گفت: امانت داری ، عدالت و صداقت ارکان ارزیابی خسارت است که ارزیابان باید به آن توجه جدی داشته باشند چراکه با این رویکرد می توان خطر پذیری بالا را به نتیجه مطلوب رساند.

بادین با اشاره به این نکته که تمرکز بر توسعه و فروش بیمه‌های زندگی محور برنامه های امسال است ، در عین حال گفت که جذب نمایندگان بیمه‌های زندگی ،پیگیری وصول مطالبات ، جدیت در کنترل و نظارت ، تاکید بر تداوم آموزش پایه‌ای و فنی در تمامی سطوح سازمانی و افزایش رفاه کارکنان نیز مورد توجه اعضای هیات مدیره شرکت است.

مدیر عامل شرکت بیمه آسیا به سابقه ۶۰ ساله بیمه اشاره و تصریح کرد: همواره بیمه آسیا با داشتن خبره ترین کارشناسان افتخار می کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false