×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلای مازندران گفت: ۱۹ هزار مازندرانی به راهیان نور اعزام می‌شوند.

قاسم موقر، اظهار کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده برنامه اعزام راهیان نور از مازندران از ۱۷ اسفندماه آغاز و تا ۱۱ فروردین ۹۶ ادامه پیدا می‌کند.

وی تصریح کرد: برای اعزام راهیان نور امسال پیش‌بینی شد که ۱۹ هزار مازندرانی در قالب ۴۰۰ کاروان اعزام شوند.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌های اتوبوسی پنج روزه بوده و در سال‌جاری نیز مورد استقبال اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

این مسؤول با اعلام اینکه اقشار مختلف مردم برای اعزام از این طرح استقبال کردند، گفت: ۶۰ درصد افراد برای نخستین‌بار به این مناطق اعزام می‎شوند.

موقر با بیان اینکه در سال‌جاری شاهد استقبال بسیار مناسب از حوزه علمیه برای حضور در این مناطق هستیم، افزود: ۲۵ کاروان اتوبوسی به طلاب حوزه علمیه اختصاص داده شد.

وی یادآور شد: همه افرادی که به مناطق راهیان نور اعزام می‌شوند زیرپوشش بیمه قرار می‌‎گیرند و خدمات‌دهی در طول مسیر و در محل انجام می‌شود.

مسؤول سازمان اردویی و راهیان نور سپاه کربلای مازندران در پایان گفت: اکیپ‌های پزشکی نیز به همراه کاروان‌ها اعزام می‌شوند و پیش‌بینی اعزام آمبولانس به همراه کاروان‌ها در دستور کار است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false