×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ فرماندارمرکز استان گفت: فروشگاه رفاه خدمات گسترده ای را به شهروندان و به ویژه به طبقات متوسط و ضعیف جامعه ارائه کرده است.

احمد حسین زادگان فرماندار ساری با علیرضا جلدی سرپرست فروشگاه های رفاه مازندران دیدار کرد. در این دیدار که در دفتر فرماندار ساری برگزار شد، احمد حسین زادگان اظهار کرد:‌ فروشگاه رفاه خدمات گسترده ای را به شهروندان و به ویژه به طبقات متوسط و ضعیف جامعه ارائه کرده است.

وی با بیان اینکه امروز، فروشگاه داری یک علم است، افزود: استفاده از این علم در توسعه فروشگاه داری و همچنین پایدار بودن این فروشگاه ها، غیرقابل انگار است.

فرماندار ساری گفت: آمادگی داریم هر نوع همکاری با فروشگاه رفاه برای ارائه بیشتر خدمات به شهروندان، داشته باشیم.

در این نشست سرپرست فروشگاه های رفاه مازندران اظهار کرد:‌شرکت فروشگاه زنجیره ای رفاه، بزرگترین و گسترده ترین شبکه توزیع نوین کالا در کشور با ۲۳۰ فروشگاه و بیش از دوهزار عامل فروش است.

علیرضا جلدی افزود:‌اجرای طرح موفق توزیع سبد کالای کارکنان دولت و تهیه و توزیع سبد حمایت غذایی دولت، از اقدامات شرکت فروشگاه رفاه است.

وی گفت: فروشگاه رفاه این آمادگی را دارد تا با مشارکت دستگاه ها و سازمان ها، نسبت به راه اندازی شعبه جدید فروشگاه رفاه، اقدام کند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false